Uitgerekend juni 2019

jeetje wat zijn jullie al ver in de voorbereiding! wij hebben nog helemaal niets.. toevallig van een collega babysokjes gekregen, en van een andere collega een knuffeltje. dat is alles wat we voor de baby tot nu toe in huis hebben. overigens geldt hetzelfde voor mezelf, heb ook nog geen zwangerschapskleding, kan m'n gewone kleding nog gewoon aan, maar ook geen andere zwangerschapsspullen voor mezelf of de bevalling in huis. we moeten ook nog helemaal gaan nadenken over hoe we het gaan doen met een kinderkamer.
pff zijn wij dan werkelijk zo traag? te laat? voor mijn gevoel hebben we nog lang zat...

Wij zijn expres vroeger begonnen omdat mijn schoonvader in april 4 weken weg is. En aangezien aan onze kinderkamer een hoopt moest gebeuren, was het erg fijn als hij hier bij kon helpen. Kleren e.d heb ik gewoon echt al heel veel gehad. Gister voor 't eerst zelf op pad geweest. Ik vond de kleertjes  Bij de zeeman erg leuk! En leuk geprijsd. 
Ik heb voor mezelf ook nog niks gekocht, tot ergenis van vriendlief toe haha. Maar alles past nog? Waarom moet ik dan al wat halen.. Helaas hier ook jeuk, vooral mijn benen, snachts krab ik mezelf helemaal open in mijn slaap, dus slaap nu met handschoenen haha

Wat goed om te horen, al die goeie uitslagen op 20 weken echo! Hier was hij ook goed, niets geks te zien! En een jongetje, wat ik stiekem wel dacht en hoopte! De eerste is een meisje dus sws leuk, en we wilde deze kleine graag vernoemen naar mijn vader, die 3 weken terug een werk ongeval heeft gehad, en tot nog toe in coma ligt. 
Wat dat betreft dus extra blij met de fijne echo, goed nieuws is hartelijk welkom, en gelukkig voel ik m ook duidelijk elke dag! 
Grappig ook te lezen hoe veel al druk zijn met kamer en spulletjes! Hier eerst kamertje van dochter opknappen/perfectioneren, en dan aan de gang voor de kleine boy

@Mamarosa,jeetje wat heftig heel veel sterkte in deze periode. Is er al wel iets bekend als prognose voor je vader? Lijkt me verschrikkelijk die onwetendheid! Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je kleine man! 

Hi meiden,
Hoe is het met jullie? Hier gaat het redelijk, af en toe enorm moe en de laatste dagen ook een emotioneel wrok..
De baby kamer is bijna klaar, alleen nog wat leuke decoraties en een plankje oid voor boven de commode.
Voelen jullie, jullie kindje al 'schoppen'
Ik moet nog 7,5 week werken, waarvan ik nog 1,5 week vakantie heb. En dan begint mijn verlof, en ik moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk maar ook helemaal niet.. wat ga ik zolang alleen thuis doen :)
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat

Hoi,
Ik voel de kleine elke dag wel een paar keer. Soms is ze is heel druk hahah. Heb wel een beetje last van mijn darmen soms. Babykamer is nog niet af, maar langzaamaan begint het erop te lijken. 

Hoi allemaal! Hier gaat het prima! Vorige week naar de 9 maandenbeurs geweest?! Daar voor het eerst echt los gegaan met kleertjes e.d! Wist niet dat de zeeman, Wibra zulke leuke kleertjes hebben! De kinderkamer is klaar behalve aankleding van het bedje! Weet niet of ik voor een slaapzakken met gaan of dekentje! Ook i.v.m temperatuur eind juni! Verder de meubels van marktplaats gehaald! De kinderwagen, Maxi-Cosi had ik al een aantal jaar op zolder staan, van schoonzus! Eigenlijk heb ik alles wel in huis, nog wat kleine dingen! Voor het eerst deze week wat last van banden pijn en rug s' ochtends bij het opstaan! Maar verder gaat alles goed! ? Hoop dat alles bij iedereen goed gaat!

Terug
Bovenaan