Uitgerekend juni 2019

Hey nomade, ik zou gaan voor de slaapzak. Je vergeeft jezelf toch nooit als je kindje onder het dekentje terecht komt en stikt...
Ik had voor mijn zoontje 's nacht een slaapzak in zijn co-sleeper en overdag lakentjes in het wiegje, aangezien ik dan toch vaak bij hem ging kijken. Hij slaapt nu nog steeds in een slaapzak.
Voor het kleintje dat er nu aankomt liggen de Slaapzakjes alweer klaar.

Heyhey,
Hier gaat het ook goed! Ik voel me echt kiplekker. Moet er wel af en toe om lachen als ik spontaan al zittend iets van de bank wil pakken en mijn buik dan in de weg zit :) Hihi het begint echt wat te worden nu!
We hebben de babykamer zo goed als klaar. De gordijnen zijn in bestelling en ik wil nog een kleedje op de vloer. Erg blij ermee.
Leuk om te lezen dat jullie voor de slaapzak gaan, zat zelf ook al te twijfelen. En dan vooral welke maat en welke temperatuur is het na de bevalling. zelf helemaaaaaal verliefd op de Puckababy voor de wat oudere baby’s. Nog niet echt wat gezien voor de newborn, die dragen ze maar kort denk ik? Dus dan met korte mouw kopen?
Hebben jullie gekke cravings? Ik ben ineens dol op gele vla ?? Waar mijn verloskundige overigens minder blij mee is. Die is nogal gefocust op een suikervrije zwangerschap....

Ik heb er verschillende. Mijn zoontje is in maart geboren dus daar had ik een dikke voor met mouwen. In mei was het dan zo warm dat ik een zomer slaapzakje ben gaan bijhalen zonder mouwen.
Nu slaapt hij nog steeds in een slaapzak, maar eentje met afritsbare mouwpjes. Afhankelijk van de temperatuur draagt hij er een dikke of dunnere pyjama in.
ik heb dus thuis wel al een collectie liggen ;-), maar als je wat rondkijkt kan je er vinden voor zeer schappelijke prijzen (bv zeeman, hema,...).

Vind het wel grappig om te lezen dat jullie al allemaal zo ver zijn met de voorbereidingen. Buiten wat kleertjes in de solden gekocht te hebben heb ik eigenlijk nog niks gedaan. Denk dat het is omdat het het tweede kindje is. Ik heb mijn handen nog vol aan de oudste. Natuurlijk staat alles al wel ergens klaar in de berging. Denk dat ik er begin april eens aan ga beginnen.

Nou hier slaat de nestel- en koopdrang toe hoor! Ik heb nu een weekje vakantie en heb gisteren uitgezocht wat we nu precies allemaal al hebben, wat we nog aan moeten schaffen en wat op de verlanglijst kan. Nadat ik hier had zitten lezen heb ik de puckababy er ook maar op gezet. De grote dingen hebben we al wel, maar al die kleine dingen bij elkaar is toch nog best een flinke lijst. Ik heb vandaag wel mijn boek voor de kraamvisite besteld bij bol.com En om aan de gratis verzendkosten te komen ook meteen een leuk vestje maat 56 dat in de aanbieding was ☺️ Ik ga zo nog even naar de intratuin. Het is goed dat ze daar geen babyspullen verkopen, want ik heb ineens zo’n zin om van alles aan te schaffen ??

Beetje rustig hier, houden jullie het allemaal nog onder controle?
Ik hier wel, beeb is erg beweeglijk (met name snachts) en ondertussen heeft onze dochter van 4 de waterpokken.. 
Gelukkig heb ik ze al gehad vroeger dus no worries voor de beeb. 
Ook hier ben ik al druk bezig geweest om de voorraad kleding te inventariseren enzo. Heerlijk om er weer in te zitten, maar de chaos valt te overzien gelukkig. 
Qua zwangerschap dans ik er nog doorheen, inmiddels maar 8 kilo aangekomen maar voel mij oprecht een tientonner op zm tijd. 
11 april mag ik weer naar de verlos, jullie?

Hoe gaat het hier met iedereen?? Hier begint morgen ons laatste trimester.. begin het nu toch allemaal wat spannender te vinden en tikkeltje zwaarder. Slapen is drama!! Pijn en ongemakkelijk. Verder iedereen voorspoedig? 

Ik miste het topic al maar te lui om te zoeken! Als die weer omhoog staat kijk ik altijd wel.
inmiddels 27 weken en 5 dagen en sinds ik in het laatste trimester zit ben ik om 4/5uur klaar wakker. Ik heb al sinds eind vorig naar last van bekkeninstabiliteit en nog weinig aan het werk, ik heb besloten om vanaf april 100% ziek te zijn omdat ik 2,5 uur staan al teveel is. Ik kan niet zitten tijdens mijn werk. De fysio straks gaat heel erg blij zijn als ik jet vertel en de verloskundige ook. 

Verder voel ik mij goed, en de baby beweegt ook heerlijk.

Laatste trimester alweer. Het gaat zo snel. Baby is erg bewegelijk, wat super leuk is. Ik heb ook last van mijn bekken en ga daarvoor naar de fysio. Snachts is dat ellende met draaien Pff. En zonder rennies overleef ik de dag niet. Verder gaat alles zijn gangetje. Buikje groeit goed. Snel maar de babykamer afmaken, want voor we het weten is ze er. 

Terug
Bovenaan