Uitgerekend juni 2019

Hi allemaal, hoe is het met jullie? 
Hier gaat het redelijk goed, nog heel af en toe misselijk.
Ik ben nu 30+2 weken, wat gaat de tijd toch snel.. 26 april is m’n laatste werkdag  en dan begint m’n verlof! Hier kijk ik enorm naar uit en aan de andere kant lijkt het me verschrikkelijk?
Zijn jullie al begonnen aan de babywasjes?
De baby kamer is bijna klaar, alleen nog verduisterende gordijnen, een plankje boven de commode en wat decoratie ( stickers, spiegel) 
De box moet nog worden opgezet, en we moeten nog 1 auto stoel kopen omdat we allebei een eigen auto hebben en geen zin hebben om steeds het hele systeem over tezetten. En volgens mij hebben we alles dan in huis.. 

Ik was het topic ook al kwijt! Was al bij pagina 15 van onderwerpen toen ik dacht je hebt ook een zoekoptie..... Tja?! Hier nu 27.5 weken en nog steeds vrolijk en weinig klachten behalve halverwege de dag last van de rug! Heb nu maar een band gekocht en volgende week verloskundige maar eens vragen! Ik probeer mijn werk (Fulltime) zoveel mogelijk zittend te doen! Dus ik rol wat met mijn bureaustoel door de klas?! En leerlingen inschakelen wanneer ik wat laat vallen want bukken lukt echt niet meer! Maar ja ik ontkom er natuurlijk niet aan om ook veel in beweging te zijn!moet elke dag zo'n 5 x 3 trappen op en af! Ondertussen trapt de kleine man behoorlijk op mijn rustmomenten en wordt ik ook in het weekend standaard half 7 wakker ( doordeweekse tijd)  net alsof ik al mag wennen aan mijn nieuwe weekend indeling! Kijk nu wel uit naar de meivakantie.  ( over 3 weken) en dan nog 3 weken en dan verlof! Maar nog geen vervanger voor mijn klasje met speciale leerlingen ( syndroom van down en autisme) vind ik best lastig om dat los te laten....

Wat leuk dat er hier weer wat te lezen valt! Hier gaat alles zijn gangetje, ben nu 29+5. Het gaat zo hard ineens! Met deze week er bij nog drie weken werken tot de meivakantie en aansluitend begint mijn verlof al ? Ik begin nu toch wel af te tellen hoor, zeker nu de vervanging goed is geregeld! Ik hoop dat dit bij jou ook snel het geval is Nomade!
Woensdag controle bij de verloskundige en donderdag ‘inspectie’ van de kraamzorg en informatieavond in het ziekenhuis. Het wordt nu wel echt hoor!

[quote quote=10186504]Met deze week er bij nog drie weken werken tot de meivakantie en aansluitend begint mijn verlof al ? Ik begin nu toch wel af te tellen hoor, zeker nu de vervanging goed is geregeld! Ik hoop dat dit bij jou ook snel het geval is Nomade![/quote]
Ja ik ook, in het po is het al een drama laat staan in het speciaal onderwijs! Iedereen zegt dat ik het los moet laten...maar dat is zo lastig het zijn toch zeer kwetsbare leerlingen! Ga jij je laatste dag nog speciaal afsluiten met je leerlingen? Mijn laatste dag valt op een woensdag en dacht zelf aan een soort van high tea achtig iets met de klas! 

Hey dames, 
Ind al lang geleden dat ik nog is actief ben geweest in deze topic.
Ondertussen 30+6 en het begint allemaal door te wegen. Ik merk vooral dat ik zenuwachtig wordt voor de bevalling. Ook al is het mijn tweede kindje, het eerste was via een keizersnede, dus als ik nu gewoon kan bevallen is het allemaal zo nieuw!
Aangezien het een tweede is, staat alles al ergens klaar, ik moet de box en het bedje gewoon nog uithalen en dan is alles in orde.
Al de kleertjes en lakentjes heb ik de voorbije twee weken gewassen en gesorteerd per maat. (tot maat 62 liggen ze in de kast, want wat ik herinner van mijn zoontje is dat die eerste maatjes er ontzettend snel doorvliegen)
Volgende week start ik met het definitief ontwerp van het geboortekaartje. En dan is het aftellen...en wachten...en ;-)
Enerzijds kan ik niet wachten tot mijn kleintje er is anderzijds weet ik dat het "makkelijke" leven van nu met de dagelijske routine zeer hectisch gaat worden...

Ik heb gisteren de eerste was hydrofiele doeken gedaan! Kleding wil ik echt nog mee wachten tot eind april. Maar ik heb nog van alles wat ik wassen daarvoor van boxkleed en Koeka dekens. 
Zondag hebben wij een 3D/4D echo gehad! Dat is zo’n aanrader en mooi beeld van de baby. Aanrader voor elke mama to be

Hebben jullie de kraamzorg al op bezoek gehad? Bij mij komen ze morgen, toch best spannend haha.

Nomade, ik werk ook met een speciale doelgroep idd dus ken het vervangingsprobleem helaas maar al te goed, echt een drama. Omdat ik in een medisch traject zat, heb ik er voor gekozen dit jaar geen eigen groep te draaien. Ik geloof dat de kids al wel wat aan het voorbereiden zijn en ga nog wat leuks doen met collega’s. Allemaal nog een verrassing!

Oh... per ongeluk al verstuurd... Een high tea is ook wel een super leuk idee!
Beautygirl, Het leek mij een beetje eng zo’n echo, maar misschien moeten we het toch nog eens overwegen!

Terug
Bovenaan