Ik denk dat het inderdaad wel leuk is om dit topic bij te gaan houden. Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie bevalling straks is en hoe jullie kindjes het maken.
Ik ben nu 35 weken zwanger, en m'n laatste week werken gaat vanmiddag in. Zit er wel een beetje tegenop, het zal misschien wel afzien worden. Maar ik was niet van plan om me deze week druk te gaan maken en heb tegen m'n collega's ook gezegd dat ik het hoognodige doe en daarna mag mn vervanger het gaan overnemen. Ik werk in de schoonmaak en dat is fysiek best zwaar. Ik heb de afgelopen 2 weken wel meivakantie gehad en kunnen bijtanken. Ik hoop dat de school er een beetje netjes uitziet, ik.weet dat ze een verbouwing hebben gehad afgelopen 2 weken en dat kan best een hoop troep geven. Anyway, het is dus even afwachten. Ik was 2 weken geleden wel een beetje boos, de objectleidster van ons was weer eens met ziekteverlof voor onbepaalde tijd. 3de keer in 3 jaar tijd. En net op moment dat ik nog vragen had en wil weten of mijn verlof wel geregeld is enzo. Gewoon een vast aanspreekpunt weer weg. En dat hoorde we via via. De volgende dag meteen met de administratie gebeld en ze wisten gewoon nog van niks. Als ik niet gebeld had dan hadden misschien niet eens geweten dat ik met verlof zou gaan. Met m'n vorige zwangerschap was ze halverwege er ook uit, en toen ging er ook het een en ander mis. Probeerde me een week meivakantie door de neus te boren. Ze mogen tijdens m'n verlof niet aan m'n uren komen. Straks heb ik 6 weken zomervakantie, en wilde toch weten hoe dat precies zat. We gaan zien of het volgende week allemaal goed gaat. M'n collega's moeten ook nog zien of er volgende week vervanging is voor mij.
Met mij gaat verder alles goed, bij de verloskundige was alles goed. Ze ligt al ingedaald en dat verklaart ook waarom ik geen lange afstanden meer kan lopen. Probeerde vorige week met m'n 2 jarige dochter (In de buggy) en mn moeder naar het centrum te lopen, maar dat beviel me eigenlijk een beetje te zwaar, moest onderweg wel even pauzeren. Heb heel soms last van m'n bekken als ik te lang sta, stekende pijn onderin. Maar ja, niet heel gek in dit stadium denk ik.
Hebben jullie al bericht van het uwv gehad? Ik hoop wel dat ik mn deze week wel krijg. Ik wil graag weten of ik onbezorgd met verlof kan gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. En naar jullie bevalling en baby's;-)