Uitgerekend juni 2019

@Amberle Dat klinkt inderdaad heel spannend. Je weet niet wat je verwachten kan. Nou ja, je weet het vanzelf wel hoor als het begint. En verder is het gewoon echt op je af laten komen. Je kan je er toch niet op voorbereiden. 
Hier zit m'n eerste werkdag van de laatste week erop en o o wat vond ik dat zwaar. Het niet echt het werken wat echt zwaar was, maar vooral het lopen, alleen al dat kleine stukje van m'n huis naar m'n werk en weer terug. Ik loop nu echt als een pinguïn. Nog even volhouden. Gelukkig viel de rommel wel mee en had ik niet extra veel werk, gelukkig. (collega's die verdieping boven me werkten hadden minder geluk). 

Hoiii allemaal.. nog nooit wat geplaatst hier omdat ik tijdens mijn eigen berekening uitgerekend was op 2 juli maar dat is officieel 30 juni geworden.. vandaag 32+2 dus..
Heb zelf steeds sterk het vermoeden dat ons meisje eerder komt.. heb daardoor ook inmiddels al bijna alles klaar voor de bevalling haha ? beetje controlefreak ook denk ik..
Volgende week de laatste week werken en dan begint ook mijn verlof. Kijk er erg naar uit maar ook een beetje tegenop. Tot nu toe is de tijd zo ontzettend snel gegaan met werken en alles regelen voor de komst van de baby... straks hoef ik 6 weken niet te werken en nauwelijks nog iets te regelen. Ben bang dat de tijd dan heel langzaam gaat ?

Ja die laatste weken... vorige zwangerschap moest ik 7 weken rust nemen en mocht ik niks meer doen en de tijd ging traaaaag... MAAR het is het allemaal waard geweest en eenmaal dat dat kleintje er is vergeet je dat allemaal heel snel ;-)

@Neusje 
Spannend hoor. Nou ja, je gaat het straks druk genoeg krijgen hoor, heb je al een beetje last van nesteldrang? Daar kan je je straks aan overgeven;-) Ik vond het heerlijk toen ik zwanger was van de eerste. lekker rommelen in huis, en ik had een grote stapel tijdschriften verzameld. Was gelukkig toen al vrij mooi weer, en lekker in het zonnetje in de tuin de tijdschriften gelezen. Tijd voor mezelf, toen het nog kon. 
Ik ben ook aan het aftellen, nog 2 dagen werken. :D 
Ik moet zeggen dat ik deze zwanger sneller vind gaan dan toen ik zwanger was van de eerste. Toen leken de weken zo lang te duren, en nu is ie gewoon voorbij gevlogen. Zal mij benieuwen hoe de laatste 4 weken gaat bevallen. 

O, en ik dacht vandaag mail te krijgen van het UWV, want er was een bericht binnengekomen op mijnoverheid. Was het de definitieve aanslag van de belastingdienst. Ach ja, ik hoop dat ie morgen of overmorgen toch wel gaat binnenkomen. Al is het gewoon voor mijn eigen gemoedrust. 

Haha ik heb inmiddels ook wel flink wat tijdschriften liggen.. ook veel van de zwangerschap die ik door de maanden heen heb gekregen. Nooit gelezen maar straks alle tijd voor.. wie weet kom ik nog allerlei tips tegen waar ik alleen maanden geleden wat aan had?
Ik heb trouwens geen bericht van het UWV zelf gehad maar toen ik deze week daar inlogde zag ik dat mijn 'aanvraag' oke is. Maar daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken toch? Als je werkgever het op een juiste manier heeft doorgegeven..?

@Neusje. Dat is nou net het probleem, ik weet niet of ze het wel door hebben gegeven. Onze objectleidster moet dat alles doorgeven aan de administratie. En die ging er zo 3/4 weken geleden met ziekteverlof voor onbepaalde tijd. (3x in 3 jaar tijd) Burn out vermoeden we. Ik had gebeld met de administratie, daar moesten ze het nog uitzoeken, want het stond niet hun systeem nog. Ik heb ook geen idee wat ze met mijn zwangerschapverklaring hebben gedaan. Dus ik moet maar zien of ze het wel allemaal geregeld hebben. Het is voor mij ook meer dat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben. Het gaat bij ons soms nog wel het een ander mis. Ik zou met het loon afgelopen maand ook geld terugkrijgen van ze, waarvan ze gezegd hadden dat het erbij zou zitten maar dat was niet gebeurd. Dus daarom heb ik ook m'n twijfels over m'n verlof. 

Ik zat op even op mijn account van het uwv te kijken of er misschien een bericht te vinden was van de aanvraag. Helemaal niks te vinden. Maar ik zag wel dat toen ik zwanger was van m'n eerste kind dat deze 2 jaar geleden in Februari was aangevraagd toen ik in April was uitgerekend. Nu ben ik in Juni uitgerekend en er is nog niks aangevraagd. Ik denk dat ik nu toch echt weer eens moet gaan bellen. 

Terug
Bovenaan