Uitgerekend juni 2019

Nee, dat bleek inderdaad ook. Mijn vriend heeft gebeld en kreeg de vervanger van m'n objectleider aan de lijn en die bevestigde ook dat er inderdaad niets is aangevraagd. Mijn zwangerschapverklaring is foetsie, en daar zijn ze nu naar op zoek. Voor de rest weet ik ook nog niks. Maar dat kan betekenen dat ze nu geen geld van het uwv krijgen en ze kunnen mij geen verlof gaan weigeren. Dat zullen ze nu dan zelf moeten gaan betalen, zoals het er nu naar uitziet. 

Wat goed,heel veel nieuwe berichten! Gek dat ik ze niet voorbij heb zien komen in de lijst met forums want ik kijk elke dag! En ook nieuwe bijdragers, leuk weer wat meer activiteit!
Hier ondertussen 33.2 weken en behoorlijk last van mijn bekken! Oude rug probleem komt ook weer erbij, erg vervelend maar met oefeningen van Mensendieck wel weer op te vangen! Ik rij nu op een zadelkruk mijn klas door, geleend van een collega die blijvende bekken problemen heeft maar mij het wel de laatste 2,5 week gunt! Maar jeetje een spierpijn van dat ding in mijn billen! Kon vanochtend met moeite opstaan, haha? Helaas beide assistentes nog steeds ziek waardoor ik met alleen maar invallers werk waardoor ik ipv wat rustiger aan doen , harder moet werken aangezien mijn leerlingen behoorlijke zorgvragen hebben! Maar nog 2,5 week en dan moet ik het doen zonder dagelijkse knuffels voor mijn buik,liedjes die gezongen worden voor mijn buik , kusjes die mijn buik krijgt! Ik ga mijn groepje onwijs missen! Jufbabybuik heeft dan verlof?! 
Wat naar G-G dat het zo slecht is geregeld op je werk! Bizar dat je achter alles aan moet! Ik wist in eerste instantie niet dat verlof via het UWV liep! Was dus ook erg verbaasd dat ik een brief kreeg! Als je net zo onwetend als ik was geweest dan had je helemaal geen loon gekregen! 
De nesteldrang is erbij mij ook al 2 weken! Lekker meivakantie gehad en een lading was weggewerkt niet te geloven! Arme Manlief moest verplicht kleding passen waarvan 5 zakken naar kringloop zijn gegaan en een auto vol met flessen naar de glasbak gebracht ( tjawij hebben een grote schuur?) keuken uitgesopt ,laatste dingetjes gekocht van de lijst! Box van marktplaats gekocht, in elkaar gezet! Dus heb straks niet heel veel meer te doen! Man maar achter de komt aanzitten de tuin te doen! Is normaal mijn dingtijdens de meivakantie maar dit jaar mag hij aan de bak?! 

@Nomade. Klinkt heel vervelend van je bekken. Is je kindje al ingedaald? Wat goed je collega zijn/haar kruk wil uitlenen. Wanneer ga je officieel met verlof? 
Ik heb vandaag m'n laatste dag gewerkt. Wat kan je er dan aan toe zijn zeg. Ik vind het ook wel weer fijn, heb ik meer tijd voor mn dochter en het huis verder op orde te maken. Wordt volgende week ook weer wat beter weer en hoop eigenlijk weer eens lekker in de tuin te zitten. 
Verder maak ik me geen zorgen over m'n verlof, betalen zullen ze wel moeten. Ik vond het wel netjes dat de nieuwe objectleidster gister nog even op de werkvloer kwam. Ze zei dat alles wel goed gaat komen. Mij benieuwen. 
Haha, hier moet mijn vent ook de voortuin gaan afmaken. Helemaal betegelen enzo. Is dat ook weer netjes voor de baby komt. Fijn?

Inderdaad erg leuk om te lezen dat het forum weer actueel is. 
Nu 33+6 en het begint nu toch echt pittig te worden. 
Na een maand aan de ijzertabletten te zitten is mijn hb nu 6,0 dus nog veel te laat. Nu over op 2 maal daags.. grr ellende. 
Keuken gaat er morgen ook uit en over drie weken krijgen we een nieuwe (ook dat nog). 

Maar goed, rustig adem halen dan komt alles in orde. 

Nou ja, ik drukte per ongeluk op verzenden, denk ik. De app is af toe instabiel. Maar goed.
Ik heb mn eerste verlofdag erop zitten en het voelde best wel lekker dat ik vanmiddag niet hoefde te werken, normaal moet ik zo op tijd letten. Maar het is fijn om gewoon weg te kunnen gaan en niet op de klok te kijken.
Vanmorgen wel even met de verloskundige gesproken, heb helaas last van een schimmelinfectie, voor de tweede keer deze zwangerschap. Echt zo irritant. Ik mocht van de verloskundige zo'n eitje van Gyno gebruiken. Beter behandelen dan niet behandelen zei ze. Nou goes, dus toch even op met m'n dochtertje naar de drogisterij. Was blij weer terug thuis te zijn, zo'n wandeling is me toch gauw te veel. Anyway, ik ben nog niet toegekomen aan schoonmaken enzo, maar ik heb nog alle tijd. Ik verwacht ook niet dat ze snel gaat komen. M'n eerste dochter kwam ook 5 dagen na de uitgerekende datum.
Hoe gaat het met jullie? 

Terug
Bovenaan