Uitgerekend juni 2019

Hier begint ook alles wat zwaar te worden.. na 10 minuten lopen krijg ik al steken in mijn onderbuik..
Volgende week begint mijn verlof ? ben er toch wel aan toe hoor. 
Ik kan alleen af en toe de bewegingen van mijn kleintje niet volgen.. gisteren was ze best actief en nu vandaag weer heel rustig.. zelfs nu ik al een halfuurtje in bed lig heb ik pas 2x even kort iets gevoeld.. ?

Hier nog dik 2 weken tot mijn verlof! Begin er wel naar uit te kijken! Rug werkt echt niet meer mee en ik begin ook nog heel charmant steeds meer te waggelen! Gebruik veel de zadelkruk om zo van de ene leerling naar de ander te komen! Morgen heerlijk een administratiedagje om alle kleine dingen af te maken! Ff een dagje kantoor i.p.v de kids! Verder aan het genieten van het dansen van onze kleine man in mijn buik! Hij ging zondag non-stop door! Met af en toe alsof zijn hele lichaam draaide! S'ochtends zat hij op links en s'middags duidelijk op rechts!
G-G: hij is nog niet ingedaald,over  2 weken een liggingsecho! Dus spannend of hij dan goed ligt! In het begin van zwangerschap ook een schimmel probleempje gehad maar met zo'n eitje was het zo verholpen! Is volgens de VK een veel voorkomend probleem, maar erg vervelend!
Neusje : pas in het weekend heb ik de kleine weer flink voelen bewegen! De rest van de week alleen s'avonds maar ook niet consequent! Ik merk wanneer ik echt tot rust komt hij juist drukker wordt! Tja dan is het niet uitslapen maar om 6 uur , trappen?! Ach zo wen ik alvast aan korte nachten!?

Hier zijn alle klusjes zo’n beetje gedaan in huis. De trapleuning ja verhoogd, kamertje is af, alles is gewassen, bed staat op klossen sinds deze week dus we zijn er praktisch gezien helemaal klaar voor. Ze mag nog even blijven zitten hoor van mij. Ben morgen 36 weken. Vandaag krijgen we de proefdruk van het kaartje binnen, daar ben ik heel benieuwd naar!

@Neusje
Je laatste weekje! Spannend, aan het aftellen. Heb je al een beetje last van nesteldrang? Is het trouwens je eerste kindje? 
Misschien wel leuk om even een lijstje te maken wanneer jullie zijn uitgerekend enzo. Leuk om te weten wie er binnenkort gaat bevallen enzo.
Ik ben op 9 Juni uitgerekend trouwens, van een tweede meisje. Ik verwacht dat ze niet eerder gaat komen, omdat onze dochter 5 dagen te laat kwam. Maar dan ben je ook echt aan het aftellen op gegeven moment. 
Ik ga nu eerst ffies naar de verloskundige, ik moet zo ffies klossen enzo regelen, heb ik ook nog niet. 

Oh, en vanmorgen bericht van het uwv gehad, aanvraag is binnen. 
Bij de verloskundige ging alles goed, mooie bloeddruk en mooi kloppend hartje. En ze ligt nog steeds ingedaald. Altijd fijn om te weten. Alleen moet ik de schimmel in de gaten houden, als het nog niet weg is dan nog een behandeling. Ik hoop dat deze goed genoeg is geweest. 

Haha nesteldrang in de zin van alles poetsen enz niet,  wel dat ik alles in huis wil hebben .. wat ik ook wel al heb denk ik ?
Ik ben 30 juni pas uitgerekend van mijn eerste kindje (meisje). Maar heb steeds het idee dat ze eerder gaat komen. Bij de groeiecho vorige week, ivm zwangerschapssuiker, bleek ze ook al 2 weken verder te zijn met haar gewicht.. dus ik denk niet dat ik haar tot 30 juni binnen ga houden ?

@G-G gelukkig is de aanvraag bij het UWV nu eindelijk binnen ?
Ik ga morgen weer naar de verloskundige.. benieuwd of ze inmiddels volledig is ingedaald. Was vorige week wel al aan het indalen dus wie weet..

@Tulipaa:  Ben je blij met de proefdruk! Kaartjes is iets waar wij nog naar moeten gaan kijken! En hoeveel kaartjes we gaan bestellen!? Adressen zal ik allemaal moeten gaan opvragen! En trapleuning verhoogd?
Wij hebben superhoge klossen gekregen!Hebben hulp van de buurmannen maar ingeroepen aankomend weekend want bed is niet te tillen! ?
@G-G: fijn dat het UWV nu geregeld is! Anders toch onzeker!En krijg je je loon nu wel op de normale datum want daar was je ook bang voor dat dit niet goed zou gaan! 
Vandaag lekker dagje administratie op het werk een flinke slag kunnen maken! Nu de laatste zorgplannen er nog door en evalueren, overdracht aan vervanger! Ouders die nog een laatste gesprek willen hebben! Mijn agenda zit tot 29ste bomvol maar okay de tijd vliegt voorbij! 

Terug
Bovenaan