Uitgerekend juni 2019

@Nomade, heel blij met het kaartje! Morgen enveloppen bestellen en dan kan ik die gaan schrijven. Adressen heb ik ook allemaal opgevraagd en in Excell gezet idd. 
Onze trapleuning zat erg laag, de vorige bewoners waren niet zo groot haha. Met een baby op de arm is het wel fijn als je wat aan die leuning hebt en nu zat hij echt te laag, zodoende.
Ik ben 12 juni uitgerekend van ons eerste kindje, ook een meisje! Morgen controle bij de verloskundige, ben benieuwd!

Leuk weer zoveel berichten. 
Hier verlof inmiddels ingegaan met 34 weken. Groei/liggingsecho gehad. Wolk van een baby met veel haar en lekkere bolle wangen ? tijd begint te korten! Ook iemand al over 2weken uitgerekend? Rond 1juni? 

@amberle tot je uitgerekend bent? Ik nog tot de 25ste helaas!! Kan me nu niet snel genoeg gaan haha 
succes allemaal met die laatste weekjes!

Wat kijk ik uit naar dinsdag om de kleine meid weer te zien met de liggings echo. Ze ligt in iedergeval nog steeds met haar hoofd naar beneden maar of ze al helemaal is ingedaald durf ik niet te zeggen. De fysio denk van wel vergelijk aar met vorige week, want het voelt strakker aan. 
Net de hele boven verdieping schoongemaakt in 45 minuten en mijn rug/bekken kunnen niet meer. Misschien lukt de beneden verdieping vandaag nog want nesteldrang zit heel hoog in mijn lichaam. Nu eerst rust!!!
zolang ik dit niet elke dag doe, wil ik nog wel dat ze even blijft zitten en langer mag dan 5 weken. 

Hoe gaat het met de rest? Genieten jullie van je verlof of bijna verlof?

@Lizzyluc, ik dacht dat je bedoelde dat je op de 1ste was uitgrekend. Niet dus ;-)
Ik ben uitgerekend voor de 14de en ik mag max 7 dagen over tijd gaan. Dus nog max 5 weken te gaan en ik tel af. De laatste weken vallen mij echt zwaar.
Ik slaap heel slecht door mijn bekken. Mijn voeten zijn helemaal opgezwollen en ik ben de pijn gewoon zo beu.
@Beautygirl, respect dat je nog zoveel energie hebt om schoon te maken!! Ik heb mss wel nesteldrang, maar de energie ontbreekt me. Nog 1,5 week werken...mss dat ik nadien terug wat meer energie heb

Ik nog 1 dag werken en dan verlof.. 
Kom net ook terug van het werk en ik kan geen energie meer vinden om zo nog eten te maken. Zometeen mn vriend maar eens lief aankijken ?

Oh herkenbaar! Ik heb ook regelmatig geen fut om te koken, zelfs nu tijdens mijn verlof af en toe. Ik ben wel al meer porties aan het maken op de dagen dat ik er wel zin in heb zodat er al wat in de vriezer ligt voor dat soort dagen en na de bevalling. En gisteren hebben we gewoon lekker een frietje op ☺️

Terug
Bovenaan