Uitgerekend juni 2019

@Lizzyluc Dan ben jij vast een van de eerste met de baby in je armen. Spannend hoor. Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. 
@Neusje Nog heel ffies! Nog 1 dagje aftellen. 
Hier gaat alles goed. Gisteren met m'n dochter en moeder naar de speeltuin geweest. Was zo lekker weer. Lekker in het zonnetje gezeten. Thuis lekker de boel gelaten. Ik wil eigenlijk nog zoveel doen, maar had vandaag niet zoveel puf. Heb vanmiddag met m'n dochter mee gedut. Ze was vanmorgen vrij vroeg wakker. Ik denk dat ik morgen maar eens wat meer ga doen. Wassen en schoonmaken. Wil met de 37 weken wel zo goed als klaar zijn eigenlijk. Dat is zondag al. Nou ja, de kleine zal wel ffies willen blijven zitten gok ik. 
@Tulipaa Maar een patatje is toch ook heel lekker en makkelijk;-) 

@amberle en @G-G 
sorry mijn bericht was wat onduidelijk. Ik bedoelde is er iemand al heel vroeg in juni uitgerekend? Ik zelf pas de 25ste dus moet nog serieus geduld hebben. Wel al erge rugpijn en sinds paar dagen soort menstruatie pijn.. heeft dat met de indaling te maken?? 

Oh, dat had ik niet zo goed begrepen. Ik dacht dat je in het begin van Juni uitgerekend was. Dan duurt nog wel ffies tot 25ste. Maar hé, kan zomaar met 37 weken wel eens zover zijn. ;-) Is het ook jouw eerste kindje, of heb je er ook al 1 of meer rondlopen?
Maar een antwoord op je vraag. Ja, dat zou eens heel goed de indaling kunnen wezen. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Die zullen wel bevestigingen of het was ja of nee. Ik geloof dat ze hier met 33 weken al was ingedaald. Maar is ook mijn tweede kindje, dan schijnen ze eerder te dalen. Anyway, je kan het ook merken met lopen, ik had ineens moeite met lange stukken wandelen. Dat gaat nu ook niet meer makkelijk. Ik voel dat ze in mn bekken zit. 

Hi dames,
Ik heb me eerder wel eens laten horen maar de laatste weken alleen mee gelezen. Nu 36+2. Bij 33 weken een hoge bloeddruk geconstateerd, doorgestuurd van de vk naar ziekenhuis. Ze gaan me bij 38 weken inleiden.
Nog iemand die hetzelfde doormaakt? Opzich is de bloeddruk met medicatie mooi gedaald maar kindje heeft steeds een versnelde hartslag ect dus maak me toch zorgen.
Volgende week gaan ze toucheren om te kijken of een ballon nodig is. Ik merk dat ik daar toch een beetje tegen op zie.. zeker omdat ik nu geen vaste vk meer heb maar er inmiddels al wel 8 heb gezien. Wel de laatste dagen menstruatie krampen en nonstop harde buiken dus hoop eigenlijk dat ze vanzelf komt.
Nou dat was mijn gezeik even, zo midden in de nacht haha!
Hoe gaat het met jullie? De laatste loodjes zwaar? 

Zoveel schoonmaak energie heb ik niet gehad afgelopen weken. Maar gisteren begon het opeens. 
Kwa eten probeer ik te koken of in iedergeval voor te bereiden. Gisteren hebben wij gewoon een frietje gehaald want ik had zo geen energie en ik moest optijd weg voor yoga. Vanavond ga ik gewoon weer koken. ( nasi zonder pakje en met lekkers van de toko!)
mijn vriend is kok geweest dus die kookt heerlijk, ik heb wel gerechten die ik dan weer goed kan maken

@G-G voor ons is het de eerste ❤️ zijn super benieuwd en kunnen echt niet meer wachten haha. Maandag weer vk dus dan zal ik inderdaad horen of het ingedaald is. 
Spannend @gebruiker! Komt heel dichtbij bij jou maar zal vast allemaal wel goed komen!! 

@ Gebruiker. Over 2 weken al! Vervelend dat je zo een hoge bloeddruk hebt. Is het je eerste kindje? Spannend hoor. Je bent vast een van eerste in deze groep met een baby dan. :-D 
Hier verder geen nieuws. Ik moet wel vaker plassen in de nacht. Vanacht rond 2en, terwijl ik net 3 uur in lig. Nou ja, hoort er allemaal bij. Maar probeer dan maar weer eens te gaan slapen. 

hallo allen, ik ben de 19e uitgerekend, maar weet niet of ik dat zal gaan halen. zit sinds 2 weken elke dag in het ziekenhuis voor ctg en echo omdat ik m'n baby niet meer voel bewegen. daarom willen ze elke dag dat blijven controleren omdat ik zelf dus niet meer kan signaleren of het nog wel of niet goed gaat. daarnaast veel pijn door bekkenklachten, maar ja, daar heeft de baby dan weer geen last van. vorige week nog extra groei echo gehad, en ook volgende week extra groei echo omdat ze ook willen volgen dat hij voldoende blijft groeien en de placenta en navelstreng nog voldoende functioneren. daarnaast ligt hij ook nog in stuit, hij is al 2 maanden niet van houding veranderd, dus ga er niet van uit dat dat nog wel gaat gebeuren, dinsdag gaan ze een poging doen om hem te draaien in het ziekenhuis. al met al geen onbezorgde laatste paar weken van de zwangerschap dus. vooralsnog laten ze hem nog wel even zitten, liefst in elk geval tot 37 weken, dus nog minimaal 1,5 week, maar als het op deze manier door blijft gaan, dan gaat het vast niet tot 40 weken door gaan zo. maar aan de andere kant zeggen ze dat net zo plotseling als ik het bewegen niet meer voelde, het ook weer terug zou kunnen komen, en dan gaan ze misschien toch gewoon nog wachten of het natuurlijk op gang komt. tenzij hij dinsdag in stuit blijft liggen, dan gaat het sowieso keizersnede worden, omdat hij ook nogal aan de grote kant is, dus stuitbevalling zien ze niet zitten....
met dit alles denk ik af en toe, zijn er ook zwangerschappen die wel gewoon 'normaal' verlopen? goed om te lezen dat verschillende van jullie toch nog wel redelijk goed gaat, maar ook niet bij iedereen...

Terug
Bovenaan