Uitgerekend juni 2019

Lang niks van me laten horen. Leuk om weer ns bij te lezen.. een hoop verschillende verhalen, spannend allemaal!
ik ben bijna 39 weken, gek dat het nu ineens wel heel dichtbij komt!

@ annoniemke: sterkte, lig je nu nog in het ziekenhuis? 
@ gebruiker: hoe is het gegaan, heeft de ballon gewerkt?
@ zorgboerinneke: welkom terug
Zo, voor het eerst klaarwakker liggen,nu al 2,5uur...? Heb de keuken maar ff opgeruimd en nu met bakkie thee op de bank! Word  gemiddeld zo'n 4x wakker per nacht maar val dan ook wel weer in slaap , maar nu ff niet! Misschien wat nog wat overprikkeld van een bezoekje van een oude vriendin van mijn man! Superleuk mens maar manlief was bezoekje vergeten dus we stonden in badjas de deur te openen?! En ze praat zo veel, zo veel,  van 11.00 tot 23.30 vooral geluisterd....trek dat niet meer!
Maar woensdag verlof gekregen dus gebroken nachten die mogen nu , hoef gelukkig niet meer dagelijks om 6.15 eruit?! Komt snel genoeg wel weer?! Superfijn afscheid van mijn speciale groepje gehad met ouders die langs kwamen met cadeautjes, kaartjes, lieve woorden en collega's die mij, toen de leerlingen naar huis waren, in de klas stonden op te wachten met cadeautjes! Ik bof maar met zoveel lieve mensen om mij heen! Had 2 grote tassen nodig om alles mee te nemen naar huis! En nu 'nestelen' ?! Lijstje van de kleine dingen die nog moeten ligt al klaar! ( Door manlief zelf gemaakt?)!

Onze dochter is gister om 19.38 geboren! Ballon deed zijn werk, vond de inleiding pittig, heb gekozen voor een ruggenprik en die werkte helaas maar aan een kant.
Nu genieten van onze dochter, moeten nog even blijven vanwege mijn bloeddruk maar onze kleine maakt het goed met een gewicht van 3592.
Ik vond het zelf echt heel prettig om geen bevalplan te hebben, alles liep toch weer anders en nu had ik geen verwachtingen, mocht je er bang voor zijn is dat mijn tip. Zeker met een onverwachtse medische bevalling.

Gefeliciteerd met jullie dochter. Ik lig nog in het ziekenhuis tot ik ga bevallen. Wordt dit weekend ingeleid. Ik heb ook geen plan gemaakt en laat alles op mij afkomen. Ben benieuwd naar de ballon en inleiden. Ik zal na de bevalling ook nog even in het ziekenhuis blijven. Spannende tijd voor ons allemaal. Daar hebben we 9 maanden op gewacht. 

Gefeliciteerd gebruiker!! Nu lekker genieten! ❤️
Anoniemke: heel spannend! Succes nog even en dan heb je eindelijk waar je zo op hebt gewacht! 
Hier een hele drukke baby in de buik maar moet nog een week of 3 geduld hebben.. 

Morgen is het alweer Juni, alle babietjes zullen nu wel snel gaan komen. De eerste zijn er al zie ik.
@Gebruiker. Gefeliciteerd met de kleine! Nu lekker genieten. 
Welkom terug Boerinekke, begint nu wel echt spannend te worden hè. 
Hier verder geen nieuws, alles rustig. Ik laat het ook maar op me afkomen, heb ook geen plan klaarliggen trouwens. Ik merkte bij m'n eerste kind 2 jaar geleden dat je het allemaal niet kan plannen. Dus ik laat me maar meevoeren in het moment. 

@Gebruiker: yeah, gefeliciteerd! Je bent de eerste! Nu heerlijk genieten van elkaar!
@anoniemke: spannend, maar morgen elf overmorgen ben jij moeder, eindelijk?
Ik heb op de vraag van verloskundige en kraamzorg wel een bevallingsplan gemaakt! Voor thuis en voor in het ziekenhuis! Die van het ziekenhuis moet ik zelfs inkorten want die is 4 pagina's? Hoe bedoel je controle willen houden! Dacht dat ik dat alleen op mijn werk had maar die eigenschap komt privé toch heel sterk naar voren?! Ik hoor het van velen dat ze er nooit gebruik van hebben gemaakt!
Hier uiteindelijk toch nog na 5 uur weer naar bed gegaan en tot 8.30 geslapen! Manlief kwam ook rond 4.30 eruit en ligt nu nog naast mij giga te snurken? 
Zal hij toch ook wat last van zijn hormonen krijgen! Hij is altijd ontzettend van het duidelijk plannen, nu al 2x een afspraak vergeten in 2 weken tijd, hij vergeet namen terwijl hij daar juist altijd zo goed in is! Hij wordt ook vroeg en vaak wakker...vraag mij toch af of mannen daar ook iets van meekrijgen! 

Iedereen die al hun kleintje vast mogen houden van harte gefeliciteerd! ❤
Hier nu 37.5 weken, de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze.. Ik wist nooit hoe letterlijk je dit moest opvatten haha!
Ze is lekker beweeglijk, maar ik zal nog 2.5 week geduld moeten hebben!? (wie weet eigenlijk)
Ik vind het allemaal wel spannend hoor!

Terug
Bovenaan