@ annoniemke: sterkte, lig je nu nog in het ziekenhuis?
@ gebruiker: hoe is het gegaan, heeft de ballon gewerkt?
@ zorgboerinneke: welkom terug
Zo, voor het eerst klaarwakker liggen,nu al 2,5uur...? Heb de keuken maar ff opgeruimd en nu met bakkie thee op de bank! Word gemiddeld zo'n 4x wakker per nacht maar val dan ook wel weer in slaap , maar nu ff niet! Misschien wat nog wat overprikkeld van een bezoekje van een oude vriendin van mijn man! Superleuk mens maar manlief was bezoekje vergeten dus we stonden in badjas de deur te openen?! En ze praat zo veel, zo veel, van 11.00 tot 23.30 vooral geluisterd....trek dat niet meer!
Maar woensdag verlof gekregen dus gebroken nachten die mogen nu , hoef gelukkig niet meer dagelijks om 6.15 eruit?! Komt snel genoeg wel weer?! Superfijn afscheid van mijn speciale groepje gehad met ouders die langs kwamen met cadeautjes, kaartjes, lieve woorden en collega's die mij, toen de leerlingen naar huis waren, in de klas stonden op te wachten met cadeautjes! Ik bof maar met zoveel lieve mensen om mij heen! Had 2 grote tassen nodig om alles mee te nemen naar huis! En nu 'nestelen' ?! Lijstje van de kleine dingen die nog moeten ligt al klaar! ( Door manlief zelf gemaakt?)!