Uitgerekend juni 2019

De laatste maand is toch echt ingegaan nu... Ik uitgerekend op 30 juni ben officieel de laatste op rij maar ik hoop dat ze zich eerder gaat melden..
Gisteren trouwens wel een bevalplan gemaakt.. vond het wel fijn om te doen zodat ik nu ook alle punten besproken heb met mijn vriend. Zo weet hij ook wat ik graag zou willen. Vind dat wel een rustgevende gedachte ?

Hoi Allemaal,

Ook ik heb me lang niet gemeld hier, maar aangezien we nu alweer in Juni zitten, kom ik toch weer even spieken.

Ik ben 25 juni uitgerekend van ons eerste wondertje, echter ben ik vorige week dinsdag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en word ik aankomende dinsdag ingeleid. Allemaal erg spannend dus. Ik ga nu even een beetje terug lezen zodat ik weer up to date ben :)

PlinoLino, spannend! Heel veel succes alvast! 
Ik ben de 12e uitgerekend, kan in principe dus ieder moment komen nu. Vind het zo spannend! 

Spannend plinolino ik ben ook de 25ste uitgerekend maar ik moet dus nog even geduld hebben. Woensdag weer verloskundige. Ben benieuwd wanneer het kindje komt... iedereen de warmte goed doorgekomen?

Ik mocht gister eventjes naar huis vanuit het ZKH, mocht niet in de zon dus ik ben het redelijk doorgekomen de warmte. 
Maar ik was dus ook allang blij dat ik het ziekenhuis even uitmocht haha

Prioficiat aan de nieuwe mama's :)
@PlinoLino heel veel success met de inleiding, eenmaal je kleintje daar vergeet je al het wachten en de stress van ervoor! Ik hoop dat het vlot gaat verlopen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een steekje van jaloezie voel. Gisteren met dat warme weer was echt de hel. Ik heb geen voeten of enkels meer, eerder olifantenpoten die zelfs 's nachts niet meer weggaan. Ook mijn benen, handen en gezicht zijn opgezwollen :-(. Gelukkig stond er hier wel een briesje dat wat voor afkoeling zorgde in de schaduw. Maar deze nacht amper geslapen. Veel te warm en barstende hoofdpijn :-(
Woensdag heb ik opnieuw controle, even aan de monitor om te kijken of alles nog ok is. Ik voel zelf nog niks, zelfs mijn harde buiken die ik voordien zo heftig had zijn helemaal weg. Ik denk dus niet dat het voor direct zal zijn. En dat mijn kleintje me nog wel wat zal laten wachten.

@plinoLino: sterkte met de inleiding! 
@amberle: voetenbadje aanschaffen! Ik heb gelukkig nog geen last van vocht maar dat koude voetenbadje was gisteren echt heel fijn! 
Zonet maar even de VK gebeld. Ons mannetje is afgelopen weekend zo ontzettend druk geweest ! Ik voelde hem constant draaien en dat maaktw mij onzeker! Vorige week bleek hij na stuitligging eindelijk goed te liggen maar ik heb nog genoeg vruchtwater om te draaien! VK wil voor de zekerheid toch weer een echo doen om te kijken of hij is blijven liggen! Anders heb ik nog een dag de tijd voor een versie ( moet binnen de 36 weken)! Ik heb ook niet het gevoel alsof hij is ingedaald.... Kan je dat voelen! Geen abnormale druk op mijn blaas, darmen gaan juist nu weer goed, wel meer adem , buik lijkt lager! Misschien maak ik mij druk om niets en voelde ik zijn billen telkens en is hij gewoon een lekker actief manneke! Maar voor de zekerheid! 
Nu officieel mijn eerste verlofdag?! Al het hele lange weekend gewassen, gestreken, badkamer, keuken gesopt! Slaapkamer klaar gemaakt, vluchttas klaar gezet, bevallingsplan ingekort ? commode in elkaar gezet ( slaapkamer) babykamer is op derde verdieping en hij slaapt eerst bij ons op slaapkamer)! Manlief is helemaal blij met zo'n schoon huis! Hij mag er nu nog van genieten? als de kleine er is zal dat vast wel iets anders gaan! 

Terug
Bovenaan