@plinoLino: sterkte met de inleiding!
@amberle: voetenbadje aanschaffen! Ik heb gelukkig nog geen last van vocht maar dat koude voetenbadje was gisteren echt heel fijn!
Zonet maar even de VK gebeld. Ons mannetje is afgelopen weekend zo ontzettend druk geweest ! Ik voelde hem constant draaien en dat maaktw mij onzeker! Vorige week bleek hij na stuitligging eindelijk goed te liggen maar ik heb nog genoeg vruchtwater om te draaien! VK wil voor de zekerheid toch weer een echo doen om te kijken of hij is blijven liggen! Anders heb ik nog een dag de tijd voor een versie ( moet binnen de 36 weken)! Ik heb ook niet het gevoel alsof hij is ingedaald.... Kan je dat voelen! Geen abnormale druk op mijn blaas, darmen gaan juist nu weer goed, wel meer adem , buik lijkt lager! Misschien maak ik mij druk om niets en voelde ik zijn billen telkens en is hij gewoon een lekker actief manneke! Maar voor de zekerheid!
Nu officieel mijn eerste verlofdag?! Al het hele lange weekend gewassen, gestreken, badkamer, keuken gesopt! Slaapkamer klaar gemaakt, vluchttas klaar gezet, bevallingsplan ingekort ? commode in elkaar gezet ( slaapkamer) babykamer is op derde verdieping en hij slaapt eerst bij ons op slaapkamer)! Manlief is helemaal blij met zo'n schoon huis! Hij mag er nu nog van genieten? als de kleine er is zal dat vast wel iets anders gaan!