Uitgerekend juni 2019

Onze dochter Jolien is op 5 juni geboren. Via de natuurlijk weg. Vliezen zijn gisterochtend gebroken en kreeg toen de weeenopwekkers via het infuus. Leek eerst lang te duren maar de weeen kwamen al snel op gang. Uiteindelijk een droombevalling gehad. In totaal duurde alles met persen 4 uur waarvan 23 minuten persen. Ook weinig kleerscheuren daarna dus plassen alles gaat prima. Kleine doet het goed ondanks ze eerder gehaald is, is er niks te merken. Een ruggenprik heeft wel wonderen gedaan, want weeen waren wel echt pijnlijk maar tijdens het persen heb ik totaal niks gevoeld en ook niet met de kleine oppervlakkige hechtingen die ik heb. Kortom echt een super bevalling en zou het zo weer niet. Nee grapje weeen zijn niet geweldig hahah, maar ik ben wel echt pro ruggenprik geworden. Maar het is natuurlijk echt super knap als je zonder kan. Kleine meid krijgt nu borstvoeding dat is even wennen omdat je dan krampen krijgt en dat is even minder leuk. Trekt hopelijk snel bij. Ben wel nog moe, maar dat hoort er allemaal bij. Spierpijn overal Haha. Maar dames jullie kunnen dit en je staat echt versteld van wat je lichaam allemaal kan. 

Anoniemke, gefeliciteerd met de geboorte van Jolien! Wat fijn dat je de bevalling als fijn hebt ervaren, dat geeft ons ook weer vertrouwen en hoop hahaha. Nu lekker wennen aan elkaar!

Gefeliciteerd Anoniemke met je kleine meid! Fijn dat de bevalling zo snel ging. Nu lekker genieten. En hopelijk komt de borstvoeding goed op gang zonder er te veel last van te hebben.
Hier ondertussen 39+4, en nog steeds rustig. Wel veel last van indalingspijn. Ze zit echt Ontzettend te drukken van onder. Maar ze wil er nog niet uit. Vanmorgen bij de verloskundige geweest, nog steeds een mooie lage bloeddruk. Het is echt wachten nu. Ik loop ondertussen als ware pinguïn. Een klein stukje lopen, naar bijvoorbeeld de supermarkt is eigenlijk al te ver. Nog even geduld.

Gefeliciteerd annoniemke! Wat fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad! Mocht ook wel na die vervelende ballonplaatsing! 
Nu is het wachten op G-G, Tulipaa en Amberle! Hoop dat je een keizersnee bespaard blijft Amberle! Ook jij beautygirl Suc6, denk je dat je kleine eerder gaat komen?
Hier nu 37.1 en hij ligt nog heerlijk, en is veel aanwezig, maar mag ook nog heerlijk blijven zitten! Enige waar ik nu last van heb zijn mijn billen! Waardoor ik constant aan het draaien ben voor juiste slaaphouding en daardoor veel wakker lig, lig met twee zwangerschapskussens voor ondersteuning en flink nu met tennisballen en muur mijn bil aan het masseren ?( tip Mensendieck)!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam!! Fijn dat de bevalling zo goed ging en je een goeie ervaring hebt gehad! 
Nu wachten op de rest! Hier ruim 37 weken.. kan inmiddels echt niet meer wachten!! 

Gefeliciteerd Anoniemke met je kleine meid!
@Nomade, super tip dat van die tenisballen. Ik heb zelf ook last van mijn billen. Vorige zwangerschap heb ik die truc met de tennisballen ook gedaan, maar was het helemaal vergeten, lang leven de zwangerschapsdementie ;-) Zometeen direct is doen se!

Dames! Wat is het rustig hier! Nog geen babynieuws hier. Had gister een goede dag, ben nog even het centrum in geweest voor de laatste dingetjes, op de fiets. Ging eigenlijk verrassend goed. Zo heb ik veel last van de druk onderin en de volgende dag gaat het goed. Morgen officieel uitgerekend. Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen. 
Hoe gaat het bij jullie?

Terug
Bovenaan