Onze dochter Jolien is op 5 juni geboren. Via de natuurlijk weg. Vliezen zijn gisterochtend gebroken en kreeg toen de weeenopwekkers via het infuus. Leek eerst lang te duren maar de weeen kwamen al snel op gang. Uiteindelijk een droombevalling gehad. In totaal duurde alles met persen 4 uur waarvan 23 minuten persen. Ook weinig kleerscheuren daarna dus plassen alles gaat prima. Kleine doet het goed ondanks ze eerder gehaald is, is er niks te merken. Een ruggenprik heeft wel wonderen gedaan, want weeen waren wel echt pijnlijk maar tijdens het persen heb ik totaal niks gevoeld en ook niet met de kleine oppervlakkige hechtingen die ik heb. Kortom echt een super bevalling en zou het zo weer niet. Nee grapje weeen zijn niet geweldig hahah, maar ik ben wel echt pro ruggenprik geworden. Maar het is natuurlijk echt super knap als je zonder kan. Kleine meid krijgt nu borstvoeding dat is even wennen omdat je dan krampen krijgt en dat is even minder leuk. Trekt hopelijk snel bij. Ben wel nog moe, maar dat hoort er allemaal bij. Spierpijn overal Haha. Maar dames jullie kunnen dit en je staat echt versteld van wat je lichaam allemaal kan.