Uitgerekend juni 2019

hier 39+4 en ook nog steeds niks van voortekenen. Buiten af en toe eens een menstruatieachtig krampje. Ook nog niks ingedaald, maar het is wel mijn 2de kindje dus op zich niet zo raar.
Woensdag opnieuw controle en dan zullen we wel weer verder zien

Ook hier nog geen babynieuws. 40+1 vandaag. We zijn nog even weggeweest vanmiddag met de kleine meid naar de kinderboerderij. Voor de rest is het inderdaad afwachten. Ik ben ondertussen ook benieuwd naar de kleine, maar vind het nog wel oké als ze blijft zitten. Ze komt wanneer ze komt. 
Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste baby zich aandient. 

Goedemorgen! Iedereen een rustige nacht gehad of is er al nieuws?
Ik ben vannacht een paar keer wakker geworden met zeurende menstruatiepijn. Geen weeen, want er zat geen opbouw of piek in. Meer alsof je ongesteld bent / moet worden. Dacht wel een paar keer dat het misschien nu ging beginnen, maar nee hoor. Gewoon telkens weer in slaap gevallen en nu is de buikpijn weg. Vanmiddag moet ik op controle. Dan ga ik wel vragen of ze even willen checken of mijn baarmoedermond al aan het verstrijken is of dat ze al andere signalen zien. 

Hier een nacht vol met harde buiken gehad. Moest wel ineens nodig plassen. Wilde ik opstaan, stond mijn vriend ineens voor me. Ik schrok me echt een apenlazerus. Had niet door door gehad dat ie was opgestaan om ook even te plassen. 
Anyway, ik weet het nog niet, maar ik voel me de hele ochtend al een beetje onrustig. Om dr zoveel tijd harde buiken, en lijk heel af en toe pieken te voelen. Voel dan m'n buik hard worden en krijg zo'n klimmend gevoel en zakt het weg. Herken het wel een klein beetje en toch het te ver weg om vast te stellen dat het inderdaad een wee is. Ik zeg net nog tegen m'n vriend, het kan vandaag wel eens gaan gebeuren. Kan ie er maar vast rekening mee houden. Ik heb tijden geleden gezegd dat ik dacht dat ze de 12de zou komen, zal ik dan toch gelijk krijgen? 

Spannend zeg! Die juni-baby’s laten ons wel wachten ?? misschien ben je idd wel de volgende G-G.. 
hier vandaag precies 38 weken dus ben bang dat ik echt nog veel geduld moet hebben?

Spannend G-G!
En pas maar op @Lizzyluc, je kleintje kan evengoed vandaag al geboren worden ;-). Niet iedereen moet tot het eind wachten...

Haha ja klopt helemaal! Gevoel zegt dat het eerder komt maar dan valt het zo tegen als ik nog tot 42 weken loop dus reken er toch maar op haha

Kleine update,
Ik kan nu wel zeggen dat het weeën zijn, ze worden steeds pijnlijker. Maar nog heel onregelmatig en ik zou nu toch wel moeten weten hoe een ontsluitingwee zou moeten voelen. En daar ben ik nog niet. Zo voor de nacht vind dat toch allemaal wel spannend. Wat gaat de nacht brengen? We hebben onze dochter toch maar op bed gelegd, we twijfelde nog of we haar niet alvast naar m'n schoonouders moesten brengen. Maar ik mijn gevoel zegt dat het nog wel eventjes gaat duren. 
Nog eventjes geduld dus. Ik heb ook expres niks aan m'n familie en vrienden gemeld, anders ga je steeds vragen krijgen enzo. (krijg net een wee, de laatste was bijna 10 minuten geleden) gaat nog wel even duren dus. ? 

Terug
Bovenaan