Uitgerekend juni 2019

Hier ook alles nog rustig hoor. Mijn vriend heeft bedacht dat vandaag wel een geschikte dag (want weekend en maandag sowieso al lekker vrij). Hij is er helemaal onrustig van, loopt als een kip zonder kop rond hahaha. Terwijl ik echt nog niets voel... We wachten maar gewoon af he, meer kun je niet doen. Gaan zo even een gipsafdruk van mijn buik maken. Heb gisteren last-minute nog zo’n pakket besteld. Ik vond het ineens zo jammer dat mijn buik straks weg is...

Ja, dan lijkt de tijd wel te dringen hè. Wij hebben m afgelopen donderdag gedaan. Even gauw nog voordat de babybuik straks ineens weg is. Ik zou het ook leuk vinden zo met Pinksteren een baby, maar ik denk dat ze nog geen haast heeft. Ik voel me vandaag en gisteren eigenlijk best wel goed. Terwijl ik van de week echt last had van een drukkend gevoel van onderen. Wie zal het zeggen hè. Bij m'n eerste dochter was ik uitgerekend een dag voor Pasen, nu is het met Pinksteren. Zal het nu dan wel lukken? ? 

Gefeliciteerd anonieme. Super leuke naam en fijn dat het goed ging.
Ik ben nu 39+5 en onze kleine meid is nog niet ingedaald. Ik begin me er nu toch zorgen om te maken omdat dit mijn 1e kindje is en je dat niet zo vaak ziet. Ik heb voor volgende week een afspraak staan met een osteopaat die hopelijk kan helpen en ik ga kijken of ik nog een lesje spinning babies kan volgen. Helaas wist ik niet eerder dat ik zelf iets kon ondernemen. De verloskundige gaf namelijk aan van niet. Spannend!!
Succes en geniet allemaal van de laatste loodjes en het eerste begin. Het lijkt me magisch!! 

Hier gaat het ook goed. Vandaag heel erge last van indalingsweeen. Tenminste dat denk ik. Aantal weken geleden al gehad maar nu veel heftiger.. kunnen ondertussen niet meer wachten! 
Hoe gaat het met de rest? 

Vandaag een grote verrassing! Een babyshower georganiseerd in de tuin van de buren! 12 vriendinnen die mij in het zonnetje zetten! Wat een superleuke middag en ondanks een klein vermoeden, toch een echte verrassing! Ik had het zo laat in mijn zwangerschap niet meer verwacht en dan op pinksterzondag! Ben echt nog aan het nagenieten!
Zo'n gipsafdruk is nog wel erg leuk om te doen! Hebben jullie zo'n pakketje ergens besteld? 
@softie: wist ook niet dat je iets kan doen om te helpen met indalen...bij mij heb ik het idee dat hij het ook rustig aan doet, met 37.4 ook nog geen haast! Maar wat zijn manieren om het indalen te bevorderen? 

Nomade, ik heb zo’n pakket besteld via bol.com Dat werkte heel goed. Ik ben in de douche gaan staan, want het geeft wel wat troep. Aan de andere kant spoel je het ook wel weer makkelijk weg. 
Ik had vannacht trouwens iets geks. Ik had het ineens ontzettend koud, lag klappertandend en trillend in mijn bed. Het zou een teken kunnen zijn van een aanstaande bevalling (maar ja, wat is dat niet?!). We gaan het zien vannacht!

Gefeliciteerd voor de meiden die al mama zijn geworden? heb nog niet alles terug gelezen?
hier nog niks ben nu 40+2, en moet zeggen m’n geduld raakt wel op. Ik wil haar zo graag zien, vasthouden ect?
wachten is zooo vervelend haha?
elke avond denk ik zou het dan vannacht toch gebeuren maar helaas tot nu toe nog niks, ook geen voortekenen..
hoe is het verder met jullie!!?

Hier 39+5, maar ook alles nog rustig. Heb af en toe wel eens een steekje of een kwampje, maar het mag eigenlijk geen naam hebben... Morgen weer op controle bij de verloskundige. 

Terug
Bovenaan