Uitgerekend juni 2019

Oh wauw, het is toch gaan doorzetten!! Zet hem op hoor! Hopelijk morgen babynieuws!
Hier voorlopig nog geen baby denk ik. Geen ontsluiting, verkorting en slechts een ietsiepietsie verweking... Mijn bloeddruk was wel aan de hoge kant dus ook urine gecheckt, maar die was gelukkig goed. Vrijdag word ik opnieuw gecheckt en indien het nog nodig is moet ik begin volgende week naar de gynaecoloog voor een ctg, echo van het vruchtwater en daarna een gesprek over wel of niet inleiden. We wachten dus maar lekker nog ff af.

Oh spannend misschien vannacht een baby!!!
Hier mogen 38 weken! Vanochtend naar de VK geweest maar hij ligt nog prima! Is nu mooi ingedaald! Ze gaf aan dat bij de eerste vaak het kindje over tijd wordt geboren! Dus ik verwacht gewoon 40+! Alles staat klaar dus als er wel iets eerder gebeurd ook prima! 
Hoop dat iedereen een goede nacht heeft?

Goedemorgen allemaal, 
mij ben afgelopen vrijdag 7 juni bevallen van een dochter Fien. Het was een rollercoaster omdat ik donderdagavond mijn vliezen zijn gebroken, een half uur later enorme rug en buik weeen had.
alles bij elkaar heeft het 8,5 uur geduurd en het meeste volgens het bevalplan. Wat is het bijzonder om haar voor het eerst te zien.

Beautygirl gefeliciteerd met Fien! Leuke naam hebben jullie gekozen, lief en toch stoer! Fijn dat je grotendeels je bevalplan aan hebt kunnen houden!
Ik ben vandaag 40 weken, mijlpaaltje hoor! Alles nog rustig zoals verwacht. 
Hoe zou het bij G-G zijn?

Hier is op pinksterochtend om 00.10 onze zoon Flint geboren. Bevalling kwam helaas niet goed genoeg opgang, ruggenprik werkte onvoldoende en heb dus vanaf 7.30 in dr ochtend tot eeen uurtje of 11 in de avond met flinke weeënstormen op oo bed gelegen. Omdat ik magnesium via het infuus krijg mocht ik ook niet van mij bed af om deze weeën beter op te vangen.

Ik wilde zelf absoluut geen ks. Ik was hier namelijk doodsbenauwd voor. Maar ik ben blij dat de gynaecoloog uit eindelijk de knoop heeft doorgehakt toen om 22.00 uur bleek dat ik nog steeds maar 4 cm ontsluiting had.

na nog een ziekenhuis opname van 2 dagen zijn we inmiddels thuis en alles gaat tot nu toe goed :)

@beautygirl gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat fijn dat alles zo goed is verlopen! 
@plinolino jij ook gefeliciteerd! Klinkt als een heftige en lange dag! Wat fijn dat ee uiteindelijk toch een beslissing is gekomen en nu lekker herstellen en genieten! 
De baby’s komen nu snel achter elkaar denk ik ??

PlinoLino, ook jij gefeliciteerd natuurlijk! Wat een pittige bevalling heb je gehad poeh! Goed dat er uiteindelijk over is gegaan op een keizersnede denk ik, op een gegeven moment is de energie gewoon op he. Nu rustig herstellen en lekker wennen samen met je zoontje!

Terug
Bovenaan