Uitgerekend juni 2019

Okay in afwachting op de echo dinsdag heb ik nu mijn eigen test gedaan. 
Op di 9 okt clearblue test gedaan uitslag was 1-2weken. 
Ma 15 okt te horen gekregen bij eerste echo misschien niet goed. 
Nu do 18 okt weer een clearblue test gedaan en uitslag 3+ gekregen. 

Dan kan het toch niet anders dan goed zijn??
Di 23 okt de 2e echo. Zal dan denk ik 6 weken zijn. Dan is er al wat te zien toch?

Weghalen is mij nooit gelukt ? oftewel: heb veel geduld en kopieer je verhaal dan komt het goed haha.
Afgelopen maandag vk aan de telefoon gehad. Heel gek om in deze vroege fase al dingen met iemand te bespreken. Plannen ging alleen zo lastig, aangezien manlief met zn vader een bedrijf heeft, de rest vd familie ook op het erf woont en alles in de gaten houdt èn iedereen verwacht dat wij dit jaar nog in verwachting gaan zijn ? verder geen druk hoor ?
Nu 4w5d volgens cyclus, maar zal nog iets minder ver zijn vermoed ik. Vermoeidheid, hoofdpijn, zere onderrug en ooh wat ben ik een kreng de afgelopen dagen ? niet gedacht dat ik zon hormonaal secreet zou worden. Misselijk ben ik (nog) niet, heel iets gevoelige borsten en buikpijn. Allemaal prima volgens de vk. Over bijna 2 weken de intake, over 3 weken eerste echo. 
Wat hebben jullie mensen gezegd dat je wegmoest oid? Ik ga voor 1x in ieder geval aanvoeren dat de meubels op t werk versleept moeten worden van beneden naar boven. Dan hebben we overdag de echo. Maar een goede reden voor een afspraak om 18.30? ? iemand?

Boerinnetje ik zou ook samen “uiteten” gaan! Dat klinkt geloofwaardig of samen boodschappen doen? 
Mijn vriend moet voor de eerste echo ook eerder weg, maar daar verzin ie vast wel iets op. 

[quote quote=10123304]Weghalen is mij nooit gelukt oftewel: heb veel geduld en kopieer je verhaal dan komt het goed haha. Afgelopen maandag vk aan de telefoon gehad. Heel gek om in deze vroege fase al dingen met iemand te bespreken. Plannen ging alleen zo lastig, aangezien manlief met zn vader een bedrijf heeft, de rest vd familie ook op het erf woont en alles in de gaten houdt èn iedereen verwacht dat wij dit jaar nog in verwachting gaan zijn verder geen druk hoor Nu 4w5d volgens cyclus, maar zal nog iets minder ver zijn vermoed ik. Vermoeidheid, hoofdpijn, zere onderrug en ooh wat ben ik een kreng de afgelopen dagen niet gedacht dat ik zon hormonaal secreet zou worden. Misselijk ben ik (nog) niet, heel iets gevoelige borsten en buikpijn. Allemaal prima volgens de vk. Over bijna 2 weken de intake, over 3 weken eerste echo. Wat hebben jullie mensen gezegd dat je wegmoest oid? Ik ga voor 1x in ieder geval aanvoeren dat de meubels op t werk versleept moeten worden van beneden naar boven. Dan hebben we overdag de echo. Maar een goede reden voor een afspraak om 18.30? iemand?[/quote]

Wij zeggen dat we een gesprek hebben op de KDV van onze zoontje. dus oma komt een uurtje op de kleintje passen zodat wij naar de verloskundige kunnen voor de echo.

Hallo allemaal,
ik ben nieuw op het forum en kom ook voorzichtig kijken. Korte versie: ben een alleenstaande vrouw van 31 jaar. Vanwege chemobehandelingen een aantal jaren geleden onvruchtbaar geworden. Toch een hele sterke kinderwens dus samen met het ziekenhuis in Zwolle ben ik er voor gegaan. Ik heb een Deense donor gezocht en gevonden en van de eerste ivf poging met de tweede terugplaatsing ben ik nu zwanger!!

Het begint nu langzaam wat te bezinken.. 
ik heb een dik jaar alle onderzoeken gelezen over kinderen van alleenstaande moeders en na veel gesprekken met directe familie uiteindelijk deze beslissing genomen. Single dus, maar absoluut niet alleen. 
Heel spannend allemaal maar deze baby zou echt zoooo ontzettend welkom zijn! 
Ik zou rond 14 juni uitgerekend moeten zijn, over twee weken de eerste echo en eigenlijk wil ik het nu al tegen iedereen vertellen. Ik hou me nog een beetje in ;)
kwaaltjes.. wat zere borsten en af en toe bloedchagerijnig haha vooral zielsgelukkig!! 

Basilicum ik heb de huisarts wel ingelicht maar dat kwam ook omdat ik een vraag had over een neusspray die ik gekregen had. 
Ik gebruik zelf de ouders van nu app en prenatal! Verder heb ik wel wat Appa gedownload maar nog niet gebruikt

Terug
Bovenaan