Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal!
iedereen gefeliciteerd! 
Ik had heel verrast maandag een positieve test in de handen?
week ervoor nog negatief en dus geen rekening meer mee gehouden. En kunnen het nauwelijks geloven.
woensdag 31 oktober eerste afspraak bij de verloskundige, erg spannend allemaal en willen het ook het liefst nu al en aan iedereen vertellen! Nog even volhouden dus.

Gefeliciteerd allemaal :) 
Ik had afgelopen dinsdag een positieve test, kon het niet geloven dus smiddags nog 1 gedaan en weer positief! Voor ons de 2de! Eerste is al ruim5 jaar dus lang geleden :) samen helemaal blij! Ben er alleen best vroeg bij denk ik, 16 september laatste keer ongesteld dus net 2 weken zwanger gok ik. Nu geduld hebben!

Gefeliciteerd allemaal :) 
Ik had afgelopen dinsdag een positieve test, kon het niet geloven dus smiddags nog 1 gedaan en weer positief! Voor ons de 2de! Eerste is al ruim5 jaar dus lang geleden :) samen helemaal blij! Ben er alleen best vroeg bij denk ik, 16 september laatste keer ongesteld dus net 2 weken zwanger gok ik. Nu geduld hebben!

Hee ladies vanmorgen getest en assisistent van de huisarts zei zie een duidelijk plus ook al is de lijn niet heel duidelijk, en twijfel toch ben tuurlijk hartstikke bly.. zou nu 4 weken zwanger zijn

Superfijn euqinimod!
Ik hoop dat ik snel weer opknap. Sinds dinsdagavond lig ik (met tussenpozen) al op bed, ben zo moe :eek: Woensdagochtend en vanavond m'n eten helaas weer uitgespuugd.. Normaal gezien kan ik niet spugen en nu totaal geen moeite mee. Hopelijk is dit snel gedaan en gaat 't niet door tot 't einde vd zwangerschap  Meer meiden hier last van(gehad)? 

@Sanne1979 @Beautygirl ik hoop dat ze daar in trappen. Het duurt maar een uurtje ej we kunnen met zeker 5 minuten bij de vk zijn. Maar misschien daarna nog bij mijn ouders op de koffie, die weten natuurlijk niet dat we eerder van huis zijn vertrokken. Voor de echo hebben we al wel een goeie smoes dus dat scheelt al. 2 weken na de eerste echo ben ik jarig, dus wil het eigenlijk dan meteen maar aan iedereen vertellen. Nu nog een creatieve manier om het te vertellen ? iemand tips? Bijvoorbeeld met eten ofzo?

Goedeavond iedereen,
Ook ik meld me bij deze aan:). Afgelopen vrijdag(12 oktober) geheel onverwachts een positieve zw. Test in mijn handen(ronde 1). Kan het nog steeds niet geloven, ik zou volgens de berekening nu 4weken6dagen zijn. Gelukkig nog geen gekke zwangerschapskwaaltjes! Enkel alleen wat maagzuur. 
Volgens de berekening zou ons eerste kindje +/_ 21 juni komen! Vind het zo spannend. Alles is hier nieuw. Dus ik heb een hoop vragen tzt ben ik bang haha '-' 

Even ter toelichting, ik zal een medische keizersnede krijgen met 39 weken en zal alleen gezien worden door de gynacoloog. Hopelijk heb ik morgen eindelijk mijn brief met afspraak binnen voor de eerste echo. 

Terug
Bovenaan