Uitgerekend juni 2019

Ik kan me bij deze ook alweer afmelden..
gistermiddag begon ik ontzettend te bloeden.. vandaag ook geen zere borsten meer. Ik heb later in de middag een echo om te bevestigen maar eigenlijk is het wel zeker dat ik na 6 weken zwangerschap nu een miskraam gehad heb :( heel heel verdrietig.. 
dit nu even verwerken en dan vol goede moed naar de volgende terugplaats poging.. ik hoop me over een paar maandjes weer aan t kunnen sluiten bij een andere uitgerekende maand. 

RowenaBam, wat erg voor je! Zeker na het hele traject dat je al achter de rug hebt... Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het je heel erg gun dat het snel wel gaat lukken!

RowenaBam wat ontzettend vervelend van je miskraam. Uit ervaring kan ik zeggen dat je je lichaam tijd moet gunnen om te herstellen. En zodra je er zelf ook weer klaar voor bent er weer voor gaan.
IIk wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. 

Hallo allemaal!!
Ik ben zo blij! Na 1 jaar en 1 miskraam net een positieve test in mijn handen! Ook bang omdat de eerste keer mis ging maar zeker ook heel blij!!!

Hoi Meiden,
ik wil me hier ook maar alvast melden. ik heb nu 3 dagen meerdere licht positieve testen in me handen!
het was pas Ronde 2 en dit had ik absoluut niet verwacht! me oudste zus heeft er 4 jaar over gedaan met alle medische mogelijkheden die er zijn zonder succes ze had PCOS en cystes (uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt doordat ze het had opgegeven) en me andere zus was een jaar bezig kreeg ook de diagnose PCOS, startte net met behandeling en raakte snel zwanger.
Toen ik de eerste keer me spiraal bij de gyn liet verwijderen werd er gezegd dat er een grote kasn was dat ik ook PCOS had. hier schrik je natuurlijk van en ga je je bedenken hoelang zijn we straks bezig (dit was met me ex)
In die 3 jaar tijd 15kg afgevallen en 28 aug spiraal verwijderd en nu dus toch al zwanger. ik kan het nog niet echt geloven en denk ook nog niet echt van het is echt zo. Ik wil eerst een duidelijke test in handen hebben XD wel volgende week donderdag bloedprikken voor de zekerheid of het echt zo is en me HB wordt bekeken gewoon als extra. schildklier was al geprikt en dat was in orde.

[quote quote=10124006]Hoi Meiden, ik wil me hier ook maar alvast melden. ik heb nu 3 dagen meerdere licht positieve testen in me handen! het was pas Ronde 2 en dit had ik absoluut niet verwacht! me oudste zus heeft er 4 jaar over gedaan met alle medische mogelijkheden die er zijn zonder succes ze had PCOS en cystes (uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt doordat ze het had opgegeven) en me andere zus was een jaar bezig kreeg ook de diagnose PCOS, startte net met behandeling en raakte snel zwanger. Toen ik de eerste keer me spiraal bij de gyn liet verwijderen werd er gezegd dat er een grote kasn was dat ik ook PCOS had. hier schrik je natuurlijk van en ga je je bedenken hoelang zijn we straks bezig (dit was met me ex) In die 3 jaar tijd 15kg afgevallen en 28 aug spiraal verwijderd en nu dus toch al zwanger. ik kan het nog niet echt geloven en denk ook nog niet echt van het is echt zo. Ik wil eerst een duidelijke test in handen hebben XD wel volgende week donderdag bloedprikken voor de zekerheid of het echt zo is en me HB wordt bekeken gewoon als extra. schildklier was al geprikt en dat was in orde.[/quote]
Gefeliciteerd! Leuk dat je ook hier heen komt vanuit de oktober groep

Hey Beautygirl leuk je hier ook te zien!
Als ik tel zou ik eind juni uitgerekend zijn. Ik hoop snel wel een positieve CB of duidelijke streep te zien ? eerder geloof ik het nog niet zo. Kan iig as donderdag bloed prikken als dat ook zwanger zegt geloof ik het ook wel ?

Hey ! Ik heb zelf in maart een miskraam gehad ,dat was me eerste zwangerschap ..vandaag eindelijk weer een positieve test in mijn handen! Nu sta ik er heel nuchter in ..alsof ik mentaal mij al ergens op voorbereid..heel vervelend! Maar we moeten positief blijven he? ;)

Terug
Bovenaan