Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal,
Ik lees stiekem al een paar dagen mee en dacht laat ik nu toch maar eens een berichtje. Ik had afgelopen zondag, 14 oktober een positieve test in handen. Een tikkeltje onverwachts, stiekem gehoopt en onwijs gewenst. Volgende de berekening zit ik vandaag op 4 weken en 5 dagen en zou dus eind juni uitgerekend zijn. (Als alles goed gaat natuurlijk)
Vraag aan jullie: Ben ik de enige die bijna elke dag een nieuwe test doet, gewoon omdat die positieve testen zo leuk zijn?
Ik voel me verder heel goed! Wat vermoeid, maar dat kan ook heel goed van de (leuke) spanning zijn en mijn gedachten die overuren draaien. Hoe gaat het met jullie kwalen zoals misselijkheid etc?
Groetjes BB

Bloempjebloempje hoi! gefeliciteerd! ik doe het ook hoor xD heb tegen mezelf gezegd om de dag te testen maar dat omdat mijn streepje nog heel licht is. maar weet nu al dat dat me niet lukt xD wil gewoon elke dag testen om te zien of het streepje al duidelijker wordt. eerder geloof ik het nog niet echt!

Ik snap je volledig Feyre, lekker blijven testen! Zolang er streepjes staan is het goed nieuws toch..!
Ik heb 27 november pas een echo via de verloskundige. Duurt mij veel te lang! Nu heb ik zelf een afspraak gemaakt voor een pretecho op 3 november, dan zit ik op ongeveer 7 weken. Als het goed is, is er dan al het 1 en ander te zien. 
X BB

Alle nieuwe van harte gefeliciteerd! Rowenabam wat ontzettend verdrietig. Ik weet helaas hoe dit voelt. 
Lenaa ik heb ook een miskraam gehad in maart. Nog steeds ben ik er niet helemaal overheen door alles wat er is gebeurd. Ik had namelijk een goede echo met 7.5 week. Week erna is het gestopt met groeien en het hartje gestopt. Dit wist ik niet en kwam ik de dag voor de echo achter met heel licht bloedverlies. Verloskundige zei dat dit waarschijnlijk niks betekende. Toen helaas het nieuws wat echt de wereld onder je voeten laat verdwijnen. Nu kreeg ik tabletten en dit werkte wel maar er bleef een restant achter. Na telkens stolsel moest ik met spoed naar het ziekenhuis midden in de nacht. Ik liep letterlijk met mijn hand beneden om het bloed tegen te houden. Dit lukte niet en ik kwam helemaal onder het bloed het ziekenhuis binnen. Moest nog zoeken naar de afdeling ook. En toen is het weggehaald. Dit is de eerste keer dat ik het van me af schrijf. Soms als ik bloed ruik krijg ik een paniekaanval wat niemand van mij weet. Ik hoop niet dat ik mensen nu bang maak, want ik heb gewoon mega pech gehad en tabletten kunnen hiervoor zorgen dat niet alles weg raakt. 
Toch voel ik me nu positief en ben ik al 5.3 weken. Vorige keer in augustus ging het mis met 5.2 weken. Kreeg vandaag alleen een paniekaanval omdat ik dacht een stolsel te zien maar dit was schaduw. Er is geen enkel moment geweest dat ik niet controleer op bloed, wel ga ik al minder na de wc uit paniek. Over het algemeen heb ik een goed gevoel, maar ik kan na alles niet meer objectief nadenken. 

Ohja en over het testen. Ik zou niet meer testen joh haha. Zwanger is zwanger. Ik testte niet meer nadat ik een digitale clear blue had gedaan. Deze heeft namelijk ook duidelijk de weken aan. Nu lekker genieten van je zwangerschap. 

Jeetje Anoniemke, wat een heftig verhaal.  Lijkt me zo verdrietig en moeilijk. 
Over dat testen heb je gelijk hoor.. maar stiekem vind ik het leuk om te doen. 
X BB

Anoniemke heftig zeg! Eigenlijk maakt niks me echt bang. Ik heb genoeg gezien. Ben zelf kraamverzorgende en assisteer ook bij bevallingen.
En testen doenik omdat ik het nog niet echt geloof. CB gaf vanmorgen niet zwanger aan terwijl er lichte streepjes op de andere testen staan dus wil het gewoon zeker weten

Terug
Bovenaan