Uitgerekend juni 2019

Feyre Ohja op die afdeling maak je indderdaad genoeg mee. Ja ik teste voor nod ook al vroeg en dan werden ze inderdaad ineens heel licht. Deze keer had ik zelfs met action ineens na een dag een lichte streep. Dus ik dacht huh maar het is binnen een dag dus over paar dagen maar weer. Ik heb geen geduld dus ochtend erna met clear blue. En pas na clear blue geloofde ik het, omdat die echt zegt zwanger. Dus snap wel dat je test inderdaad. Het is ook wel leuk om te testen hoor Haha. Soms werkte bij mij testen in de middag beter. 

Ja dat heb ik ook wel gemerkt ik doe er 1 in de ochtend en in de middag ?? is eigenlijk gek maja durf nu voorlopig geen CB te doen had er maar 2 en nu dus maar 1. Ik weet ook niet me NOD heb gegokt op 28 dagen dit zou me eerste volledige cyclus zijn ? had gister roze bij afvegen 1x daarna niet meer. Nu meer afscheiding en temp was vanmorgen zo hoog, zo hoog is die nog nooit geweest. Zweet me de pokke in de nacht ? dua ja heb gewoon gegokt op NOD en getest en die zijn dus al 3 dagen heel erg licht

Hahah ik deed soms ook twee testen op een dag. Ik heb goede ervaringen met de testen 2x5 van de kruidvat. Je roze verlies kan ik niet plaatsen. Misschien innesteling. Ik deed op dag 27 de action test en clear blue. Action was een mini streep na een hele dag en middag was clear blue niet zwanger. Toen heel hard gehuild (hormomen dan toch) en dag erna toch eigenwijs clear blue. Die zij 1-2 weken ( het duurde heel lang en ik zat serieus weg te kijken van zal wel niet, want ik raak niet zo snel zwanger). Dus denk dat mijn nod niet op 28 dagen was. Toen toch drie dagen later nog een keer (of het oploopt) en toen kruidvat weer en die was meteen streepje en werd later donker helemaal. Maar oef elke cyclus gewoon kei veel testen erdoorheen. Gelukkig weet mijn man dit niet ahhahah. 

Hoi allemaal!

Iedereen die zwanger is geworden deze maand gefeliciteerd! Ik heb sinds 3 dagen positieve testen, maar omdat ze erg licht zijn heb ik de test dus herhaald. En? Vanmorgen was het streepje van de kruidvat 2x5 toch een beetje donkerder geworden! Ik ben blij, maar het voelt allemaal heel onwerkelijk en ook best wel spannend. We hebben ongeveer 8 maanden geprobeerd dus ik ben blij dat het nu zo ver is, maar ik weet me er nog geen raad mee. 

Ik heb ook een 2v5 van de kruidvat gedaan en die was ook heeel licht. Heb gewoon een raar lichaam haha ovu testen werkte sommige ook niet goed. Ik wacht tot het strwwpje duidelijker is voor ik weer de CB doe. Geloof niet dat ie vandaag opeens zwanger aan zou geven ?
poniwoni gefeliciteerd. Zo ben ik nu ook wel een beetje ik had verwacht te gaan janken en gillen en springen omdat ik al dik 8 jaar kinderen wil. Maar streepje is zo licht dat ik het nog niet durf te geloven. Of miss is de besef er gewoon nog niet echt

Grappig ik wil ook al 9 jaar kinderen. Vanwege leeftijd en man gewacht erop tot ik het seintje kreeg van ja we gaan ervoor. Ben nu 25 en mijn man is 24. 

Leuk! Ik ben 28 en me man is 32 en die heeft al een dochter uit een vorige relatie. Wou heel graag dat het leeftijdverschil niet te groot was tussen de kids. Me man vond het eerst eng "wat als we uit elkaar gaan en er weer een kind tussen zit" zijn ex is namelijl vreselijk en dreigt met haar. Loopt nu een rechtzaak om haar meer te hebben als 4 dagen in de maand. gelukkig heeft de baby niet heel lang op zich laten wachten ? en had het echt niet verwacht. Testjes vanmorgen waren iets duidelijker. Wil wel mog graag een positieve CB maar begin het langzaam aan te geloven haha

Als de testen donkerder worden dan zal de clear blue nu denk ik 1-2 weken aangeven. Denk wel echt dat je zwanger bent want ergens zag ik jouw action test en dat was exact mijn streepje. 
Wat vervelend met die ex zeg. Mijn vader heeft dit meegemaakt en heeft de rechtszaken gewonnen. Kinderen wonen nu bij hem en moeder krijgt ze 4 dagen per maand. Al vind ik zelf 50-50 het beste. Op uitzonderingen na dan. 

Terug
Bovenaan