Uitgerekend juni 2019

Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar twee dagen vrij. Laatste dag werken vandaag!
sinds ik zwanger ben leef ik echt naar het weekend toe. Meerdere dames last van? Komt bij mij denk omdat ik gewoon zo moe ben.
Ik ben gewoon zo moe. Gisteren bij mijn schoonouders zo zitten gapen, dat mijn schoonmoeder zei: heb je een drukke week gehad? Ze week nog niet dat we in verwachting zijn.

Anoniemke paar dagen terug moest ik echt heel goed kijken nu zie ik ze makkelijker maar nog wel licht. Ik wacht denk ik tot maandag voor de CB ik moet namelijk naar de dietiste en tandarts maandag ?
En ja de ex is heel naar we willen gewoon co ouderschap met opbouwing dus eerst 2 dagen adap vanaf 1 jan 3 dagen extra en vanaf feb dat ze 4 is en naar school gaat co ouderschap. Ik hoop zo dat we het krijgen. Vorig weekend werd ze opeens heel opstandig toen we zeiden dat ze weer naar mama moest en bam opeens dikke tranen "ik wil niet nasr mama ik wil bij jullie blijven" me hart brak op dat moment. Hoop echt dat de rechter inziet dat we haar vaker verdienen! Zeker nu ze een broertje of zusje krijgt. Stiekem ook leedvermaak naar de ex want die denkt dat we niks krijgen en werkt heel erg tegen. Ben zo klaat met dat nare mens!
Beautygirl ik merk wel dat ik meer vermoeid ben maat ben altijd wel moe. Krampen in me buik ook nogsteeds maar niet wcht miselijk (hoop dat dat wegblijft ?) slaap wel echt slecht lig veel wakker en zweet het bed uit

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik had van de week een positieve test en zou nu 5 weken zijn. Onze zwangerschap is gekomen na onze eerste icsi behandeling.
Ik heb helaas wel al vanaf mijn dag van normale start menstruatie last van bruine afscheiding. Zelfs vanaf dinsdag soms gepaard met rood bloedverlies. Ik ben dus erg onzeker. Wij mogen wel aankomende woensdag voor de echo, we zijn dan 6 weken, spannend dus!!!

Iskaatje gefeliciteerd! Wat fijn dat het bij de eerste behandeling gelukt is! Wel spannend ook met dat bruinverlies maar zover ik weet hoeft dat niks te betekenen. Fijn dat je snel terrecht kan bij de vlk

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!
Ik ben nu 7+1 en woensdag eerste echo en intake. We kijken daar heel erg naar uit. Ik voel me sinds deze week een stuk beter, meer energie! Wel sinds een paar dagen een opgezette buik en m'n gewicht schommelt heel erg.. kan in twee dagen een kilo aankomen. Lekker voor je zelfbeeld ook.. nu eet ik wel veel maar niet zoveel haha.
Ik moet trouwens iedere 1,5uur wat eten anders word ik kotsmisselijk. Maar als ik dat netjes doe heb ik nergens last van. Herkennen mensen dit?

Basilicum ik heb geen last van misselijkheid maat heb wel belachelijk snel honger ? ik merk het deze week heel erg. Eerst kon ik op me ontbijt teren van 7 uur tot 12 en nu heb ik echt om half 10 al een knorrende maag ?

[quote quote=10124138]Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Ik ben nu 7+1 en woensdag eerste echo en intake. We kijken daar heel erg naar uit. Ik voel me sinds deze week een stuk beter, meer energie! Wel sinds een paar dagen een opgezette buik en m’n gewicht schommelt heel erg.. kan in twee dagen een kilo aankomen. Lekker voor je zelfbeeld ook.. nu eet ik wel veel maar niet zoveel haha. Ik moet trouwens iedere 1,5uur wat eten anders word ik kotsmisselijk. Maar als ik dat netjes doe heb ik nergens last van. Herkennen mensen dit?[/quote]
Ja had ik ook. Tot een paar dagen terug. Nu word ik juist misselijk als ik eet. Helemaal top dus-,-

"Eerst kon ik op me ontbijt teren van 7 uur tot 12 en nu heb ik echt om half 10 al een knorrende maag "
@Feyre Haha precies dat dus. Hoera voor fruit en crackers met kaas

Terug
Bovenaan