Uitgerekend juni 2019

Basilicum haha ja helaas zit ik op koolhydraat beperkt dieet omdat ik overgewicht heb en dus voor zwanger raken moeilijker kon zijn. maandag moet ik weer langs dan maar melden dat ik zwanger ben xD
ik mag dus geen tussendoortjes xD erg lastig dus voor me met een knorrende maag thuis en op werk

Hallo dames,
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wij hebben twee weken geleden positief getest, ik volg deze forum al even . Na het lezen van de vele tests die iedereen deed, vandaag nog maar een CB test gedaan en die gaf 3+ aan. Dus het begint nu toch wel een beetje te bezinken. 
Ik heb met vlagen last van misselijkheid en enorme haaruitval. Herkennen jullie dit? 
Voor ons is alles nieuws, we verwachten ons eerste kindje. 

Heey wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf ben ik al bijna 13 weken zwanger dus uitgerekend in april. Dit is voor mij ook mijn eerst kindje en zou het leuk vinden om met andere aanstaande moeders in contact te komen!!!

Zorgboerinneke Gefeliciteerd! ik heb er gelukkig geen last van... althans niet meer als normaal. wie weet komt het nog xD wel fijn dat je CB 3+ aangeeft. ik wou dat mijn CB uberhaupt zwanger aan gaf daardoor nogsteeds onzeker terwijl ik op elke test die ik doe een licht streepje krijg...
DarkHorse Gefeliciteerd en welkom :) leuk dat je mee praat

Hallo allemaal.

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!! 
Ik ben zelf vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik ben er al van onder de indruk terwijl ik het type. Na 11 jaar anti conceptie, gebroken hart en erna wachten op mijn echte liefde, groeit er nu een kindje.
Ik denk niet dat mensen dit willen horen, want als ik de verhalen lees van miskramen en ivf en jarenlange pogingen, was het hier in een keer raak, maar als ik eerlijk ben, ben ik daarom juist doodsbang... ik kan het niet geloven en probeer heel positief te zijn, maar ik denk steeds dat het te makkelijk ging. Ik kan er nog met niemand behalve mijn vriend over praten, maar die is idolaat en blij en zijn glas is altijd halfvol.. 
Die eerste echo duurt een eeuwigheid.... 

Heel herkenbaar.. in onze omgeving ook veel negatieve verhalen (miskramen, zwangerschap af moeten breken, niet zwanger kunnen worden..) 
en bij ons ook meteen raak. We zijn wel heel realistisch door alle verhalen, dus zijn ook nog heel voorzichtig bij.. 

Terug
Bovenaan