Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10124220]@zorgboerinneke gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees je bericht en reageer er toch op. Ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje via IFV wij hebben heel veel geluk gehad en bij ons is het meteen raak met de eerste behandeling.. ongelovelijk maar toch echt waar en zo trots en blij!! Ik lees ook zoveel verhalen met miskramen en behandelingen waar het zo lang bij duurt allemaal zo verdrietig.[/quote]
Wat fijn dat bij jullie gelukt is met jullie eerste behandeling!! Gefeliciteerd!!
Wij hebben een 1e icsi behandeling gehad en ook bij ons gelijk raak! Helaas al wel vanaf vorige week woensdag bruine afscheiding en af en toe rood bloed verlies..woensdag de 1e echo en ben dan 6 weken!! 

Die vermoeidheid herken ik wel, vooral bepaalde momenten op de dag ben ik ineens helemaal op, of buiten adem door de trap.
Het begint langzaamaan binnen te komen dat ik echt zwanger ben, maar ergens durf ik het niet te geloven. Ik heb sinds gister dat ik echt om alles moet huilen, vrolijke deuntjes van instagram adds, een koekje, een gedachte.... we lachen er samen maar  om, het helpt wel om het wat echter te maken.
Verder sinds vanavond gevoelige borsten en al een paar dagen soms hele lichte krampjes, waardoor ik dan bang ben toch ongesteld te worden. Afspraak voor de eerste echo is pas over 4 weken :O

Ik schrijf ook mee ik ben 19 juni uitgerekend van mn 2de kindje heb al sen zoontje die in november 2 wordt nu alleen nog lang wachten tot ik echo krijg ! 16 november pas intake gesprek en daarna echo mee meiden die zo lang moeten wachten ? 
Wil iedereen van harte feliciteren met jullie zwangerschap !!

liefs 

@Iskaatje super zeg!! 
Ik heb dat ook gehad wat bloedverlies een week lang denk ik, en ik had ook aan de bel getrokken waardoor ik toen eerder een echo heb gehad en toen zag alles er goed uit? ik ben nu 8 weken zwanger.
in welk ziekenhuis lopen jullie als ik vragen mag? Ik vond het allemaal zo spannend met de behandeling en zo maar dat prikken en doen en punctie is mij allemaal zo mee gevallen. Was daf bij jou ook zo?

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere!
ik voel me al een paar dagen echt niet lekker... super misselijk maar niet met overgeven... ik weet ook niet meer wat ik moet en kan doen... voel me zo ellendig... hebben meer hier last van??
ik hoop dat het snel over is ik ben nu 6 weken en 5 dagen

Gefeliciteerd meiden! 
Kellebella ik heb me nog niet eens aangemeld ? wacht eerst me bloedonderzoek donderdag af als echt een bevestiging dat het echt zo is.
Sabien ik ben met vlagen misselijk. Ik zou niet echt weten wat je er tegen kan doen. Volgens mij is het gewoon doorbijten. Zodra je er veel bij overgeeft moet je wel de vlk contacten

12 november is onze eerste echo, ik en mijn neurotische kant doen 1 test per week nu, en vanmorgen knalde de streep echt direct. 
Ik zie jullie allemaal nu voor me met gapende gezichten en en pijnlijke borst grimassen haha.  Ben echt blij voor iedereen hier en hoop dat alles goed zal gaan!

Hoe staan jullie tegenover die nipt test? Ik ben 30 en neig er eigenlijk wel naar om hem te doen.

Cherylll ik heb nog niks gepland nog niet aangemeld doe ik pas na donderdag als ik de uitslag weet van de bloedtest. Geloof het om een of andere reden nog niet ?
Wij gaan de NIPT doen puur omdat we willlen weten of er iets met het kindje is of niet.

Terug
Bovenaan