Uitgerekend juni 2019

Iskaatje leuk heb veel geholpen bij bevallingen in het Maasstad ? maar woon nu in Assen. Gelukkig is het voor je meegevallen. Heb zelf geen naalden angst maar lijkt me ook wat als je hrt wel hebt en dan in zo'n heel proces terecht komt. Fijn dat je woensdag al langs kan komen ook!

Ik houd me even op de achtergrond... helaas overal negatief op getest vanmorgen dus denk dat het mis is gegaan.. juist het ene waar ik bang voor was. Eera maar vandaag door me werk heen worstelen en dan janken in bed. Donderdag zal de bloedtest het wel bewijzen als ik dan inmiddels niet al ongesteld ben Heel veel geluk dames

@Iskaatje goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat je nu eerder mag langskomen. Het zal vast wel goed zijn.
ik vond de punctie ook heel erg meevallen gelukkig, terwijl ik zo zenuwachtig was. Ik had wel last van napijn een dag later wat een rot gevoel in ie buik bij mij liggen er nu nog 2 in de vriezer? 
ik woon in Hoorn dus wij zitten ook in het ziekenhuis hier in Hoorn. De punctie werd alleen gedaan in het VUMC daar waren we erg tevreden over!’ 

@Syk, ik was ook echt heel erg zenuwachtig daarom had ik oxazepam ingenomen om wat rustiger te worden...Maar alles viel me reuze mee. Officieel kwam ik nog niet in aanmerking voor de punctie omdat ik maar 4 eiblaasjes had. Maar ze waren zo mooi dat ze het toch wilde doen. Daaruit 3 gevuld en 2 embryo's dus wij hebben er nog 1 in de vriezer. Maar ik hoop dat dit alles mag blijven zitten, ondanks het bloedverlies..
Word even een spannende tijd de komende weken maar super blij dat we woensdag al voor een echo mogen. Sinds ik dat weet, heb ik iets meer rust.

[quote quote=10124623]Ik houd me even op de achtergrond… helaas overal negatief op getest vanmorgen dus denk dat het mis is gegaan.. juist het ene waar ik bang voor was. Eera maar vandaag door me werk heen worstelen en dan janken in bed. Donderdag zal de bloedtest het wel bewijzen als ik dan inmiddels niet al ongesteld ben Heel veel geluk dames[/quote]
Oh nee! Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Waren de 2v5 ook niet meer positief?

Snap ik, ik had helemaal niks ingenomen ik dacht ik zie het daar wel kreeg genoeg daar.. 
toeval zeg wij hadden ook 4 eiblaasjes waarvan er dus 3 goed waren. Zo zie je maar dat je er niet veel hoeft tr hebben want met weinig kunnen ze ook super goed zijn. 
Spannend zeg! Wij hebben volgende week onze 3de echo alweer. Niet in het zkh daar zijn we ontslagen maar vanaf nu bij de verloskundige ook spannend weer!

beautygirl niks alles negatief 5 testen erdoor gegooid 2v5 van kv sensitest 2besure een andere kruidvat en de clearblue. Geen streep te bekennen

Terug
Bovenaan