Uitgerekend juni 2019

hallo dames
ik ben nu zwanger van ons 4 kindje.ben nu 7 weken en 6 dagen
zou ook graag op de facebook willen in de besloten kring heb paar keer op de link geklikt maar het lukt niet.kan iemand er mee helpen alvast bedankt.groetjes yvonne 

Feyre ik snap je hahaha. Ik ken de verloskundige door mijn baan goed dus heb daar al vrij vroeg naar gebeld. Vooral omdat ik het ook hardop moest zeggen tegen iemand. 
Wij zullen als we een hartje horen ook wel dr niptest gaan plannen. Eens even die uitleg aanhoren. 

Cherylll ja sowieso uitgebreid info erover. hier doen ze ook Centering Pregnancy. ik hbe geen vrienden hier in de omgeving dus misschien wil ik eraan mee doen maar wil eerst alle info.
ik ga ook bij een team waar ik nouw mee samen werk dus dat komt wel goed maar wou eerst de zekerheid dat ik echt zwanger ben. en de streepjes worden steeds duidelijker dus begin het langzaam aan geloven. ik wacht gewoon het bloedonderzoek donderdag af en dan meld ik me aan
Yvonnedisco1985 gefeliciteerd! de groep is volgens mij op geheim gezet dan kan je er niet meer bij. ik zit er ook niet in en leek me ook wel leuk om te joinen maar als niet kan kan het niet xD

Sabien : Ik heb er ook net een heeeeel beroerde week op zitten. De hele dag door misselijk, nu en dan overgeven, K.O. op de bank,... Sinds gisteren is dat opeens beter. Ik moet nog steeds regelmatig eten en neem gembertabletten (die lijken wel te werken) tegen de misselijkheid, maar ik kan weer functioneren! 
Heel stom dat ik dan wel gelijk bezorgd ben of alles wel goed gaat. :) Ben vandaag 7w2d. Morgen hebben we een echo. 

@feyre
bij mn zoontje kwam ik pas met 9 weken achter was zo laat dus wilde erop tijd bij zijn af gezien van het feit ik zwangerschap suiker had met 26 weken ben blij ik me aangemeld heb als k me te slecht voel moet k aan de bel trekken dan gaan ze eerder testen hoe of wat ! Bij deze zwangerschap loop k de kans het meteen te hebben !
maar wachten duurt lang ?

Hallo dames ik wil me graag aanmelden bij deze topic ! Ik ben inmiddels 5 weken en 2 dagen zwanger en 2 nov mn eerste echo ! Ik ben super zeenuwachtig vorrig jaar een miskraam grhad met 8 wrken en toen was het vruchtje niet verder gegroeit bij 6 weken ... dus ik hoop zo dat het deze keer wel goed mag gaan ik voel me anders veeeeel anders als toen, meer opgeblaze buiken zeren borsten en ontzettent moe ! 

Nikki92 welkom en gefeliciteerd! Hopelijk krijg je goed nieuws met de echo. Probeer niet te veel zorgen te hebben. Begrijp het wel hoor!! Ik kan het nogsteeds niet geloven dat ik zwanger ben en ben ook wel bang fat er straks iets mis is bij de eerste echo. Gelukkig kan je al snel langskomen!
Ik ga morgen nog een CB doen hopelijk is die nu wel positieg en kan ik het me echt laten bezinken. Andere testen zijn ook positief maar nog niet knal en wil dat toch wel graag zien. Mag van mij ook wel al donderdag zijn voor het bloedonderzoek dan weet ik ook via die weg of ik echt zwanger ben ?

@Syk, wij lopen bij het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam...Ik heb ook aan de bel getrokken maar eerst bleef het op 7 november staan maar afgelopen vrijdag opnieuw gebeld. Toen kreeg ik te horen dat ik komende woensdag mag.
Ja ik zag ook heel erg tegen het hele proces op. Had een angst voor naalden maar alles is me erg mee gevallen. Weinig last gehad van de hormonen en de punctie helemaal geen last van gehad. Moet wel toegeven dat ik de avond van te voren en de ochtend van de punctie een oxazepam genomen heb...
In welk ziekenhuis loop jij?? 

Terug
Bovenaan