Uitgerekend juni 2019

Ah nee Feyre wat verschrikkelijk. Nu zal je elk moment eigenlijk ongesteld moeten worden als het echt fout is gegaan. Ik had zelf al bloedverlies met licht positieve testen en de eerste zelfs met donkere testen nog. 

[quote quote=10124645]
beautygirl niks alles negatief 5 testen erdoor gegooid 2v5 van kv sensitest 2besure een andere kruidvat en de clearblue. Geen streep te bekennen
[/quote]
Oh nee! Kan je niet al eerder terecht om bloed te prikken?

Beautygirl ik kan vanmiddag bloedprikken dus wss morgen uitslag. Maar ga ervan uit dat het negatief is. Me man en ik moesten allebei wel huilen vanmorgen. Ik ben wel erg emotioneel. Maar hoop dat het snel weer raak is als me menstruatie nu maar snel doorzet

Anoniemke dat is het hem dus temp is nogsteeds hoog en geen menstruatie te bekennen. Het moet gister of vannacht mis zijn gegaan en niks te bekennen niet eens mensteuatie krampen

Freye wat erg! Wel fijn dat je vanmiddag al terecht kunt voor bloedprikken, hopelijk heeft dat snel een uitslag en weet je meer. 
Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe de komende tijd. Blijf er met elkaar over praten, dat lucht op! 
Zelf heb ik een mk gehad in juni jl., en ondanks dat het nu weer raak is, doet het soms nog pijn vanwege de eerdere mk. Geef het tijd! 

Freye, wat naar! Sterkte meid!

Dubbel om dit te posten in dit bericht, maar ik wil het toch even delen hier. Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik was een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap i.v.m. de IUI, maar gelukkig zat het op de goede plaats en het hartje klopte. Precies zo groot als nu zou moeten (5.8 mm, bij 6 weken en 3 dagen) dus het groeit lekker. Het was er zoals ik al gedacht had maar eentje, op de echo's voor de IUI hadden ze ook maar één grote follikel gezien deze keer dus dat zat er dik in. 
Nog steeds geen spoor van misselijkheid hier gelukkig, heb net een spekpannenkoek op :-D

De bloedtest zal alleen maar bevestiging zijn vrees ik. Heb het nu erg koud en me temp is gedaald naar 36.9 nog geen menstruatie maar zal denk ik niet zo lang meer duren

Terug
Bovenaan