Uitgerekend juni 2019

KellaBella Ik ben ook uitgerekend op 19 juni 2018 :). Eerste zwangerschap. Mijn vriend en ik zijn vrijdag pas een half jaar bij elkaar, dus dit kindje had beetje haast om op de aarde te komen. Onzettend welkom hoor, het leven loopt zoals moet lopen.

Vandaag na 2 uur weet ik de uitslag... er gaat van alles door me hoofd op het moment. Vanmorgen nog geen menstruatie of krampen en temp is nogsteeds hoog 37.3.. vorige maand dag voor menstruatie dipte die direct naar 36.8 terug. Ik zie wel een dalende lijn 3 dagen 37.5 gister 37.4 nu 37.3 daarvoor na ovulatie altijd 37.2 of 37.3. Dus ik snap er nu gewoon nog niks van. Lijkt mij dat er iets moet gebeuren als het al eergister(nacht) gister mis is gegaan...

@Feyre om toch even terug te komen op jou verhaal, je denkt dat je een miskraam hebt gekregen? Maar heb je ook veel bloed verloren met stolsels en flinke buikpijn gehad? Vind het een vreemd verhaal ook omdat de menstruatie uitblijft bij je.. 

Syk nee helemaal niks menatruatie blijft uit. Gister uit het niets opeens op 5 verschillende testen negatief getest. Elke dag voor 5 dagen ervoor gewoon positief van heel licht naar wat duidelijker.
Ik ga er dus vanuit dat het mis is gegaan maar nog niet afgestoten is. Ik zou niet weten wat het anders kan zijn. Bloedtest zal uitsluistel geven vanmiddag.
Durf niet zo goed te testen vandaag om eerlijk te zijn

Wat erg Feyre! Wens jullie veel sterkte! Het kan nog weken (soms wel 6) duren voordat je ongesteld wordt na een mk, je lichaam is van slag en heeft soms wat tijd nodig!
Wij hebben morgen middag de eerste echo, ben dan 7+5. Erg veel zin in maar ook spannend! 

Terug
Bovenaan