Uitgerekend juni 2019

Mijn eerst afmelding in mijn zwangerschap  op mijn werk is een feit! Ik ben zo oververmoeid en misselijk dat ik vandaag thuis blijf! 
Ik ben half eerlijk geweest in hoe ik me voel. Ze zeiden meteen blijf maar thuis! 
Een opluchting omdat het goed is voor mijzelf en de kleine garnaal in mijn buik! 
Hopelijk voel ik me morgen weer fit genoeg om te werken.

Rust maar lekker uit beautygirl! Ik heb deze week een paar dagen vrij genomen. Heerlijk! Even bijkomen van alle indrukken en veranderingen in mijn lichaam.
Sterkte feyre je krijgt vast snel duidelijkheid

Graag wil ik me toevoegen aan dit forum..
ik heb in juni miskraam gehad van ongeveer 7 weken waar we met 9 weken echo achter kwamen... helaas os dit niet zelf op ging gekomen en heb ik pillen in moeten brengen... vreselijk om mee te maken. 
nu heb ik vorige week een positieve test gehad, en ben nu 5weken en 1 dag. Komende maandag heb ik mijn eerste echo met 6 weken in de hoop dat we het hartje zien kloppen.
ben zo zenuwachtig....  wachten duurt zo lang. En hoop zo dat we iets kunnen zien..
ik ben blij maar ben ook weer bang.

@Feyre nou wat vreemd zeg als je ook zegt geen krampen niks en geen menstruatie en ook de testen negatief. heb je helemaal geen 2e streepje gezien op de test? ook niet heel licht misschien?
Spannend vanmiddag maar dan weet je teminste wat.

Succes en laat het maar weten

Syk ik heb net al me testen bekeken van gister en zie op de sensitest action en 2besure heel licht een streepje action duidelijkste. Wat ik tot nu toe altijd had met action als het niet raak is bleef die blanvo ook na een dag of dagen. Nu dus gewoon een streepje maar in hoevere is het een indroogstreep geworden vraag ik me af. Ik durf de hoop gewoon nu niet meer te hebben. 2 uur bel ik naar de HA en dat zal de bevestiging zijn wel of niet zwanger. 2x de weken indicatore CB gedaan en gaf beide niet zwanger aan lijkt mij na 5 dagen dat me hcg wel boven de 25 zit... daarnaast net ook nog 2 ovu testen gedaan en die waren wel redelijk duidelijk. Bmm gevoeld zit heel hoog kan er amper bij en potdicht voelt ook hard aan

Ik heb vanmiddag mijn 2e echo. Mijn eerste echo 1,5 week geleden gehad omdat ik constant bloedverlies heb. Het zag er toen goed uit dus ik ben ontzettend zenuwachtig voor vandaag. Als het goed is ben ik vandaag 8 weken zwanger maar dat moet vanmiddag dus blijken. 
Zal ik vanmiddag laten weten wat de uitslag is? Ik lees verschrikkelijk veel negatieve verhalen op dit forum dus wil eigenlijk alleen maar met goed nieuws komen...

Terug
Bovenaan