Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Succes MienMa! Natuurlijk kun je het hier laten weten als je dat wilt, ook als het niet goed blijkt te zijn. Dit forum is om ervaringen te delen en om dingen van je af te schrijven. Leuke en minder leuke...
Helaas zoals gedacht niet zwanger meer hcg was 3.5 en ben toevallig net ongesteld geworden. Maar is zien hoelang dit duurt en uitvogelen wat me LF nu is... meiden heel veel succes en bedankt voor de lieve woorden! Hopelijk is het snel weer raak en blijft het plakken
Ik ben bijna 5 weken zwanger (morgen) maar ik heb al de hele dag lage rugpijn en sinds twee uurtjes ook een beetje bruin/roze bloedverlies. Ik ben heel bang dat het nu mis is iemand ervaring hiermee?
Poniwoni;
Ik heb dat ook. Zolang het niet veel is en je geen buikkrampen hebt hoef je je nog geen zorgen te maken. Bij mij hield het al 11 dagen aan en toen heb ik de verloskundige gebeld. Ik heb toen een echo gehad. Bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. Je moet het gewoon in de gaten houden. Het is alleen wel heel erg eng en frustrerend. Laat maar weten als je nog meer wil weten en/of vragen hebt!
[quote quote=10125210]Ik ben bijna 5 weken zwanger (morgen) maar ik heb al de hele dag lage rugpijn en sinds twee uurtjes ook een beetje bruin/roze bloedverlies. Ik ben heel bang dat het nu mis is iemand ervaring hiermee?[/quote]
Als je ongerust bent mag je altijd je vk bellen. Hun kunnen je geruststellen. Ik zou voor al niet teveel erover opzoeken daar word je alleen banger van. Ieder lijf is anders en niemand kan je vertellen hoe die van jou werkt op een arts of vk na die jou ook echt ziet