Uitgerekend juni 2019

@poniwoni Ik heb dat nu al 2 weken.. Ik had de VK gebeld en die zij dat het normaal was. De ene heeft 1 keer een beetje verlies van roze/bruine afscheiding en de ander hele druppels bloed. en dat lage rugpijn herken ik ook heel erg. Niet te doen op werk -_-'

[quote quote=10125203]Wat jammer Feyre! Heel veel succes voor de volgende ronde! maand eerder of later maakt ook niet uit he! als de kleine er maar komt. xx[/quote]
Ik snap dat je dit lief bedoeld maar als je dit tegen mij had gezegd tijdens mijn mk had je me echt geraakt. 
@feyre heel veel sterkte meid!! Neem de tijd die je nodig hebt Want het is allemaal niet niks. 

Feyre heel veel sterkte. De verloskundige vertelde mij toen het mis ging met 5,3 weken dat de innesteling dan niet goed is gegaan. Dus gelukkig zegt dit niks voor een volgende zwangerschap. Hopelijk is het snel weer raak en gaat de innesteling wel goed. Voor nu sterkte x
poniwoni mijn verhalen over bloed zijn helaas niet positief, maar dit zegt ook helemaal niks. Het is echt 50/50. En het enige wat je kan doen is afwachten. Wat ik wel weet is dat als het vroeg mis gaat dat het bloedverlies snel doorzet in een menstruatie die iets langer duurt dan normaal. Dus zolang het bij een klein beetje blijft of bruin wordt dan is de kans groter dat het een vaatje was die geknapt is. 

Feyre wat bedoel je met LF. Is dit lutale fase? Ik berekende mijn cylcus altijd met de laatste dag van mijn menstruatie tot een bloeding doorbrak. Met een app kon ik dan zien wanneer ik vruchtbaar was. Na de eerste miskraam was eerste menstruatie 30 dagen en tweede 33 dagen. Het gekke is dat met de drie keer dat ik zwanger raakte ik eventjes bleef liggen na de seks. Geen idee of dit zo is maar misschien heb je er iets aan. Nogmaals sterkte x

Sterkte Feyre! 
Ik heb ook wel last van lage rugpijn, vooral aan t einde van de dag. Even plat op mijn rug liggen helpt dan vaak wel. 
Ook sinds gisteren erg misselijk met vlagen de hele dag.. nu nog uitvogelen wat dan helpt. Tot nu toe lijkt een crackertje tussendoor te helpen..
volgende week hebben wij onze eerste echo, wel heel spannend.. we zijn nu 6 weken en 2 dagen.. 

Wat bij mij hielp was, crackers en verder helemaal niks ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en bij mij is dit vorige week begonnen misselijk, overgeven zelfs, hondsberoerd geweest maar sinds vandaag lijkt het wat beter te gaan nu.
Misschien wat fruit proberen hielp bij mij ook nog wel of ik dronk zo af en toe bouillon dat drink je makkelijk weg.

Terug
Bovenaan