Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10125228] Ik snap dat je dit lief bedoeld maar als je dit tegen mij had gezegd tijdens mijn mk had je me echt geraakt. @feyre heel veel sterkte meid!! Neem de tijd die je nodig hebt Want het is allemaal niet niks.[/quote]
Huh waarom dan? Ik bedoel het idd lief en dat ze er niet over in moet zitten. Ik volgde haar verhaal bij de andere topic en weet waarom ik dit zeg.

[quote quote=10125262]Wat bij mij hielp was, crackers en verder helemaal niks ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en bij mij is dit vorige week begonnen misselijk, overgeven zelfs, hondsberoerd geweest maar sinds vandaag lijkt het wat beter te gaan nu. Misschien wat fruit proberen hielp bij mij ook nog wel of ik dronk zo af en toe bouillon dat drink je makkelijk weg.[/quote]

Bij mij hielp citroensap in water heel erg! dat dronk ik elke ochtend op lege maag.

Hallo allemaal,
Slecht nieuws. Ik ga een miskraam krijgen. Er was nog iets heel kleins te zien. Nu keuzes maken. Afwachten of pillen nemen om het op gang te krijgen. 

Ik reageer later wel weer om te vertellen wat mijn keuze is geworden en dan zal ik helaas moeten wachten op de volgende kans.

Heel veel succes en geniet van jullie zwangerschap!

Pff wat een verdrietig nieuws allemaal vandaag zeg :(
heel veel sterkte @Mienma verschrikkelijk en ook voor de andere sterkte allemaal.
@MommyB Kreeg je dat gewoon weg? ik weet dat het super gezond is maar ook zo vies 

Wat een verdrietig nieuws zeg! Ik had voor pillen gekozen toen alleen moet je dit goed in de gaten houden, want de kans is groot dat er een restant blijft zitten. Ik moest toen naar het ziekenhuis daarvoor. Het voordeel was wel dat ik er binnen een dag vanaf was (wel bloedingen erna maar het vruchtje was weg). Ik wilde zsm weer door namelijk. Maar dit is natuurlijk een zeer persoonlijke keuze. Heel veel sterkte ermee! X
Ik vind citroen met water super lekker juist Haha. Ik zie dat iedereen een vroege echo maakt. Ik ben vandaag als het goed is zes weken, maar ik heb de echo gepland op 23 november. Dan heb ik het uitwendig en meteen de termijnecho. 

Oh zoveel slecht nieuws vandaag :( sterkte voor degene die toch nog moeten wachten. Ik denk dat ik een miskraam heb, het bloeden begint meer te vloeien en ook donker slijm zit erbij :( wat een k*t dag

Wat een stomme dag! Slecht nieuws hier op het forum. 
Ik ben blij dat ik vandaag thuis gebleven ben. Morgen maar even aankijken.
weer een mijlpaal bereikt: 6 weken vandaag!  

[quote quote=10125293]Oh zoveel slecht nieuws vandaag  sterkte voor degene die toch nog moeten wachten. Ik denk dat ik een miskraam heb, het bloeden begint meer te vloeien en ook donker slijm zit erbij  wat een k*t dag[/quote]
nee! Dat meen je niet. Heb je de VK gebeld?

Terug
Bovenaan