Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10125293]Oh zoveel slecht nieuws vandaag  sterkte voor degene die toch nog moeten wachten. Ik denk dat ik een miskraam heb, het bloeden begint meer te vloeien en ook donker slijm zit erbij  wat een k*t dag[/quote]
Jeetje sterkte!!! Voor jou en je man!! 

Even een algemene reactie. Dank je wel allemaal ik weet dat alles goed bedoeld wordt. Het is jammer dat het nu niet raak is we wouden het zo graag maar ik ben blij te weten dat we samenwerken en dat me lichaam het wel kan! Hopelijk lukt het snel weer en blijft het goed zitten.
Vond het voornamelijk nu ook jammer dat wr het niet met kerst kunnen vertellen ?
Ben ook blij dat de menstruatie vanzelf is begonnen anders zit je daar weer mee. Heb wel meer pijn in me rug en wat buikkrampen, en vloei nog niet heel veel maar dat komt morgen denk ik wel komt nu redelijk goed op gang.
MienMa sorry om te horen hopelijk kan je snel verder heel veel sterkte meid!

Feyre mocht je het geluk hebben dat het meteen weer raak is dan kan je nog steeds met kerst vertellen. Dan ben je namelijk rond de tien weken?

Klopt dat zou opzich nog kunnen hopen dat het gelijk weer raak is ? LF bedoel ik idd luteale fase mee. Dat is van ovulatie tot menstruatie. Maar omdat ik een miskraam heb gehad is me LF langer en klopt die dus volvens mij niet.
Heb nu op 1 app me cyclus 28 dagen 14 dagen LF andere 32 dagen cyclus 18 LF en kom eigenlijk op dezelfde data uit ??

Wij hebben morgen onze echo...zijn dan 6 weken zwanger dus heel erg benieuwd of alles goed is ook ivm al 2 weken bloedverlies in de vorm van bruine afscheiding...wel last van zwangerschapskwaaltjes. Nu wel wat zenuwachtig maar morgen half 12 mogen we langs...

ik heb uiteindelijk de verloskundige gebeld. Of ja, mijn vriend want ik durfde het gewoon niet en ik was erg verdrietig. Maar ze stelde me gerust dat het haar nog niet klonk als een miskraam. Het zou eventueel de aanloop ernaartoe kunnen zijn, maar het kan ook onschuldig bloedverlies zijn en met 5 weken is er waarschijnlijk te weinig te zien op een echo om me daarmee gerust te kunnen stellen. Dus met ietsje meer moed dan vanmiddag wachten we het maar af. Het was trouwens wel fijn uiteindelijk om te bellen, ze was heel geduldig en vriendelijk. De volgende keer bel ik gewoon zelf meteen als er iets is.

Terug
Bovenaan