Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal,
We weten het al een tijdje maar ook hier een positieve test!Eerste poging, eerste kindje, helemaal blij, maar ook super spannend.Vroegtijdig getest en toen was hij negatief, toch 2 dagen later nogmaals getest omdat ik toch voelde dat er iets moest zijn en ja hoor, zwanger!
Zoals het nu lijkt 8 juni uitgerekend, nu 7 weken en 3 dagen.. en volgende week eerste afspraak bij de VK! 
Leuk om andere verhalen te lezen! Maar ook verdrietig helaas... 

Ha allemaal,

Gefeliciteerd voor de meesten hier! Mooi om jullie verhalen te lezen en wat is het bijzonder!
Veel sterkte voor degene die in onzekerheid zitten of heel naar nieuws kregen..
Ik ben heel voorzichtig, maar ik denk dat ik zwanger ben. Het is heel bijzonder. Ik was op cyclusdag 126 bij de gynaecoloog voor een eerste intake. Ze zag de welbekende parelketting, vermoeden van PCOS werd uitgesproken. Dit verraste mij natuurlijk niet, ik had al veel gelezen op internet. Maar ze zei ook dat ze een groot eitje zag zitten en dat verder alles wees op een eisprong op zeer korte termijn. Toeval? Ik was zeer sceptisch, want tja dag 126? Nou goed ons huiswerk deden we natuurlijk wel. Vandaag had ik een belafspraak voor de uitslag van bloedonderzoek ed. Dus voor de grap testte ik zondag nog even. Wat denk je? Een dikke streep, snel 4 testen gekocht en allemaal positief. Vandaag werd telefonisch de diagnose PCOS bij me gesteld en in dat zelfde gesprek is een vroege echo gepland bij de gynaecoloog. Ik kan het niet bevatten, zou het echt?? Blijft dat traject me bespaard?! Vol ongeloof, maar heel gelukkig.

Groetjes 

[quote quote=10125286]Pff wat een verdrietig nieuws allemaal vandaag zeg heel veel sterkte @Mienma verschrikkelijk en ook voor de andere sterkte allemaal. @MommyB Kreeg je dat gewoon weg? ik weet dat het super gezond is maar ook zo vies[/quote]
Ja, ik vind dat heel lekker haha! ik hou van alles dat zuur is vooral tijdens mijn zwangerschap. #cravings

Ik leef mee met degene die verdrietig nieuws hebben gehad, zo rot!
Hoe gaat het met de anderen? Ik heb nog steeds weinig klachten. Alleen wat opgezeten borsten en een kort lontje. Mijn vriend vind dat ik anders doe(kattig). Verder wordt ik ‘s ochtends wakker met het gevoel alsof ik de avond ervoor een paar wijntjes heb gedronken, wat natuurlijk niet zo is. 
De dagen kruipen echt voorbij, wat duren de eerste weken lang zeg...
x BB

Hallo, 
Ik ben nieuw hier. 
Heb een dochter van 11 jaar,  en nu zwanger zo'n 7 weken. 
Heb van ons 1ste maar na 8 weken ondervonden dat in zwanger was, maar nu al na de 2de week wist ik het. 

@Bloempjebloempje, hier net als bij jou.. minder klachten dan vorige zwangerschap alleen zo ontzettend moe! Voel me ook zo dronken heel de dag door.

Terug
Bovenaan