Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd allemaal!
Na 2 jaar proberen lijkt het dan nu eindelijk zo ver en zijn we in verwachting van ons eerste kindje.  Erg spannend allemaal!
Ik ben uitgerekend op 17 Juni 2019 :)

Bloempjebloempje hier is de misselijkheid overgegaan naar overgeven. Wat is dag kut! Ik blijf nog 1dagje thuis en wil morgen echt weer gaan werken. Maar vandaag maar even leren omgaan met de misselijkheid en overgeven. 
Ik heb gelukkig veel minder buikpijn dan op het begin.

[quote quote=10125497]@Bloempjebloempje, hier net als bij jou.. minder klachten dan vorige zwangerschap alleen zo ontzettend moe! Voel me ook zo dronken heel de dag door.[/quote]
Ik ben nooit eerder zwanger geweest, maar had verwacht direct doodziek te zijn... maar als ik de verhalen moet geloven kan dat ook in week 7 of 8 ineens opspelen.
Ik heb zelfs geen afkeer voor bepaalde voeding of koffie.
Die moeheid herken ik wel, maar daar heb ik normaal deze tijd van het jaar ook last van.. dus zou ook goed kunnen komen doordat het nu echt herfst is.
Voor de nieuwe zwangere: Welkom en gefeliciteerd!

Bedankt Poniwoni! 
De eerste echo, inderdaad super spannend. Hopen dat alles goed is! Je hoort hier zo veel nare dingen, maar gelukkig gaat het ook vaak genoeg goed.

Hier wel wat last van zwangerschapskwaaltjes. Pijnlijke borsten en vooral heel moe. Ben al wel behoorlijk misselijk geweest, maar deze week lijkt het mee te vallen. Werk in het onderwijs, dus heb deze week en weekje herfstvakantie, misschien dat het door het langzame opstarten 's morgens wat beter gaat!  We gaan het zien. Mis de misselijkheid absoluu niet! 
Wel behoorlijk moe. Kan soms op maandagavond vroeg al in slaap vallen op de bank. Dat is echt niets voor mij! 

Hier nog altijd erg vermoeid en misselijk. Het 1x pd overgeven is gelukkig gestopt na 5 dagen. Mijn borsten lijken nu minder pijnlijk te zijn dan in het begin. Daarover maak ik me wel een klein beetje zorgen, gelukkig vrijdag een vroege echo, ben dan 7.2 weken.
Van mijn schoonzusje de tip gekregen om naar een voetreflextherapeut te gaan die ook behandeld tegen vermoeidheid en misselijkheid tijdens een zwangerschap. Wil heel graag bellen, maar aan de andere kant wacht ik eerst liever vrijdag af om te zien of alles oké is met de kleine. 

Ik ben nu dus 7,4 weken zwanger. 
Het is echt nog 'ons geheimpje'. Hebben jullie het anderen al verteld?
Wij kunnen eigenlijk niet wachten, maar willen in ieder geval de eerste echo afwachten maandag. 

@MHW Spannnend he maandag dus de eerste echo :)
Wij hebben het wel aan mensen verteld komt omdat ik in een heel traject heb gezeten en daar wisten toch een aantal mensen ervanaf.
Ik heb zelf al 2 echo's gehad en wat is het bijzonder om zon mini te zien. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger.
Zelf gaan we het aan iedereen bekend maken met 12 weken.

Terug
Bovenaan