Uitgerekend juni 2019

@Bloempjebloempje, (niet om je bang te maken) Maar bij mijn vorige zwangerschap begon alle ellende met 9 weken.. heb elke dag moeten overgeven tot 16 weken. Ik kreeg Emasafene van de huisarts tegen de misselijkheid maar dat mocht niet baten. En als ik koffie rook ging ik al over mijn nek! En nu.. ik drink zelfs nog gewoon koffie!! Oh en nog zoiets raars.. ik kon tegen geen enkel geurtje werd ik misselijk van. ik hoop echt dat het deze keer anders zal zijn. Heb namelijk ook vriendinnen die hele zwangerschap geen enkel kwaaltje hebben! Hoop dat jij er ook zo'n een bent haha!

@MHW Wij hebben ook nog tegen niemand gezegd. Ben dan ook nog maar 5w2d. Na de echo op 8 nov gaan we het wel vertellen denk ik.

[quote quote=10125507]Bloempjebloempje hier is de misselijkheid overgegaan naar overgeven. Wat is dag kut! Ik blijf nog 1dagje thuis en wil morgen echt weer gaan werken. Maar vandaag maar even leren omgaan met de misselijkheid en overgeven. Ik heb gelukkig veel minder buikpijn dan op het begin.[/quote]
Oh bah! Sterkte daarmee?

[quote quote=10125541]@Bloempjebloempje, (niet om je bang te maken) Maar bij mijn vorige zwangerschap begon alle ellende met 9 weken.. heb elke dag moeten overgeven tot 16 weken. Ik kreeg Emasafene van de huisarts tegen de misselijkheid maar dat mocht niet baten. En als ik koffie rook ging ik al over mijn nek! En nu.. ik drink zelfs nog gewoon koffie!! Oh en nog zoiets raars.. ik kon tegen geen enkel geurtje werd ik misselijk van. ik hoop echt dat het deze keer anders zal zijn. Heb namelijk ook vriendinnen die hele zwangerschap geen enkel kwaaltje hebben! Hoop dat jij er ook zo’n een bent haha![/quote]
Ik hoop ook dat we allebei gespaard blijven haha! En anders is het voor een heel erg goed doel natuurlijk.

Ik word er bijna onrustig van als ik geen kwalen heb. Vandaag 5 weken en 2 dagen, maar ik kan het nog heel moeilijk beseffen. Terwijl als kraamverzorgende weet ik prima waar ze vandaan komen, maar ik vind het echt nog te spannend. Zo'n forum is enerzijds fijn en aan de andere kant staat het bol van de miskramen...
Ik ben soms misselijk, maar vooral in de middag. Wel bijna continue steekjes in mijn onderbuik, maar heel anders dan ongesteldheid. Ben heel snel buiten adem haha, lijkt wel alsof ik een drama conditie heb. Eigenlijk word ik van die steekjes onrustig maar aan de andere kant als ze er even niet zijn dan ben ik ze bijna aan het zoeken :) .. test knalde keihard vanmorgen, hopes up voor iedereen hier!!

IGoeiemiddag,
ik ben er op 5 oktober achter gekomen dat ik zwanger ben! Volgens berekeningen vandaag precies 7 weken zwanger en 12 juni uitgerekend. 
Heel erg spannend vind ik dit allemaal, ik heb heel erg veel last van een aantal kwaaltjes dus dat is wel wat minder.
Is het goed als ik mee kom kletsen in dit forum?
gr.

@Cherylll, ik herken onwijs wat je zegt. Ook dat van die conditie, al had ik zelf die link nog niet gelegd.
ik zit op 5 weken en 3 dagen, dus dan lopen we aardig gelijk!

Hai chanel!!  Gefeliciteerd!

Bloempje : godzijdank herken je het, soms denk ik echt dat ik een aansteller ben, maar dan valt het me weer in dat ik een controlfreak ben die gek word als ze iets niet in eigen hand heeft, oja, vergeten haha.
Leuk dat we zo gelijk lopen, volgens mij is mommy b ook 5'2.
Wanneer is jou echo? 

Terug
Bovenaan