Uitgerekend juni 2019

Casje, welkom!
Ik werk in een ziekenhuis en neem nooit de griepprik dus nu ook niet. Ik zou proberen je niet te druk te maken, die stress is niet goed voor de baby. Je kan ook van de fiets vallen, onder een auto komen enz... dan kun je niets meer doen. Volg je gevoel en handel daarna. Er zijn vaak meerdere perspectieven op dingen, weeg ze voor jezelf af en neem daarna een besluit waar jij/jullie je goed bij voelen.

Zwanger uit Brabant, doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort probleempjes. 
Wat je zegt inderdaad, het gaat niet om haar. Ik snap gewoon niet dat ze niet wat terughoudender is, zij heeft haar zwangerschap al gehad en dit is de mijne. Mijn eigen moeder dringt gelukkig haar eigen wil helemaal niet op, die steunt mij in mijn keuzes en wensen. 1 zo’n (schoon)moeder is al genoeg. 
Ik ben gisteren met “griep” weggegaan van werk. Ik was kotsmisselijk(voor het eerst). Vandaag ben ik ook thuis gebleven, maar voel me 100x beter en veel minder last van misselijkheid. Hebben jullie dat ook? Dat je je thuis beter voelt?

Dag dames,
Ik ben morgen 6 weken. Al enkele dagen licht bloedverlies.. het wisselt zich af van roze/oranjeachtig naar bruinige afscheiding. Ik maak me hier zo druk om.. 
Ik mag nu gelukkig dinsdag komen voor een echo. Ik ben echt erg zenuwachtig. 
Morgen bloedprikken, ook geen pretje.
Op dit moment vind ik het niet zo genieten.. ik heb de afgelopen dagen aardig vaak gehuild. Ben nog wel extreem moe, pukkels en word nu misselijk en pijnlijke borsten.

Dag dames,
Ik ben morgen 6 weken. Al enkele dagen licht bloedverlies.. het wisselt zich af van roze/oranjeachtig naar bruinige afscheiding. Ik maak me hier zo druk om.. 
Ik mag nu gelukkig dinsdag komen voor een echo. Ik ben echt erg zenuwachtig. 
Morgen bloedprikken, ook geen pretje.
Op dit moment vind ik het niet zo genieten.. ik heb de afgelopen dagen aardig vaak gehuild. Ben nog wel extreem moe, pukkels en word nu misselijk en pijnlijke borsten.

[quote quote=10128445]Volgens mij is het foute boel.. bloeden zet vandaag door. Na een week. Doodeng![/quote]
Het is veel bloed? Heb je ook buikpijn enzo? Wat een rot situatie zeg

[quote quote=10128445]Volgens mij is het foute boel.. bloeden zet vandaag door. Na een week. Doodeng![/quote]
Oh nee! Heb je de VK al gebeld? 

Laat vandaag en morgen maar heel snel gaan! Oh wat voel ik me ellendig sinds gisteren en ben ik blij als het zondag is. 
Maandag hebben we eindelijk de eerste echo!  
Maar ik geniet zo van dat ik zwanger mag zijn. Het zit me de laatste twee weken ook gewoon niet helemaal mee. 

Terug
Bovenaan