Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze zeggen dat week 10 een piek begint van je kwalen. Nou daar is tot nu toe niks aan gelogen. Ik ga al kokhalzen van een kop thee. Gelukkig een week vakantie maar lig dan ook al de hele week op bed. Vind genoeg drinken erg lastig. Iemand tips? Wij hebben maandag de sleutel van ons koophuis gekregen wat nu een bouwput is. Ik kan en mag niks doen en dat is echt moeilijk. Ultieme proef voor dingen loslaten.
En begonnen aan mijn zwangerschaps dagboek. Ik heb die van maan amsterdam. Via bol.com gekocht. Een enorme aanrader. Had mijn vorige zwangerschap die van oei ik groei maar vind deze van maan echt leuker in alles. Dus mocht iemand er nog 1 zoeken. Neem deze mee in je overweging. Het is misschien spannend zo vroeg al te beginnen maar mijn vorige die is beëindigt in een mk. Dat boek is nu mijn heilige boek. Het is iets tastbaars van je zwangerschap
@sannejansen veel succes! Hopelijk komt het nog allemaal goed, het zijn wel weinig pogingen dat je terug krijgt, ik ben van België en dat zijn er denk 6, wel een groot verschil?
dikke knuffel?
Ohh meiden ik ben zo blij!
gister de eerste echo gehad en alles was goed! Ik was zo bang dat het hartje niet klopte of er überhaupt iets in zat.. maar er groeit een klein pindaatje met een mooi kloppend hartje! ?
nu kan ik eindelijk gaan genieten!
Ondanks de misselijkheid en vermoeidheid!
Hoe voelen jullie verder?
Hier zojuist ook een goede echo gehad! Baby is nu 18mm (echt piep dus, haha!)
Op 22-11 de termijnecho, nog 20 nachtjes slapen. Ben dan 11 weken. Ook bijna de 12wkn grens door, dat vind ik wel erg fijn dan.
Euqinimod ik vind voldoende vocht binnenkrijgen ook erg lastig. Ik probeer tussendoor ook veel zelfgemaakte soep te eten, is ook weer vocht. Ook komkommers eten werkt goed bij mij. Krijg dus wss niet genoeg binnen met drinken, maar dan probeer ik het via andere manieren op te vangen, eten moet ik toch
Ik heb helaas een slechte echo gehad. De baarmoeder was moeilijk te vinden en zat vol stolsels sn weefsel. 99.9% kans dat het sit weekend doorzet. Heel erg verdrietig en bamg voor wat er komen gaat.. dinsdag mag ik terugkomen om te kijken of er medicatie nodig is
[quote quote=10128749]Ik heb helaas een slechte echo gehad. De baarmoeder was moeilijk te vinden en zat vol stolsels sn weefsel. 99.9% kans dat het sit weekend doorzet. Heel erg verdrietig en bamg voor wat er komen gaat.. dinsdag mag ik terugkomen om te kijken of er medicatie nodig is[/quote]
Oh ne wat een verdrietig nieuws! Hoeveel weken zou je zijn?