Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10128749]Ik heb helaas een slechte echo gehad. De baarmoeder was moeilijk te vinden en zat vol stolsels sn weefsel. 99.9% kans dat het sit weekend doorzet. Heel erg verdrietig en bamg voor wat er komen gaat.. dinsdag mag ik terugkomen om te kijken of er medicatie nodig is[/quote]
Wat ontzettend klote zeg (sorry voor de bewoording maar ik ben na de echo ook niet in opperbeste stemming). Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat het vanzelf komt, dat lijkt mij fijner althans. Heel veel sterkte!

Wat vreselijk rot voor de meiden die een slechte echo hebben gehad.. heb het zo met jullie te doen. Heel veel sterkte!
Gelukkig waren er ook een paar goede echos. Zo fijn voor jullie!
Ik heb volgende week mijn eerste echo. Dan ben ik denk ik net geen 8 weken. Ik vind t ook zo spannend zeker als je hier de slechte berichten leest.. verder is de ergste misselijkheid inmiddels wat gezakt. Ik neem nu 1 tabletje emesafene per dag maar moet daar donderdag mee stoppen van de huisarts daar zie ik nu al tegenop.. 
Wij willen ws volgend weekend onze ouders vertellen als de echo goed is. Vind het eigenlijk nog wel vroeg maar doordat ik me zo misselijk voel kan ik niemand meer zien en nergens mijn ei kwijt en dan duren de weken zolang.. hoe doen jullie dat?

Allereerst bedankt voor jullie reacties na mijn vraag over het griepvaccin. Ik was ook heel erg geschrokken na deze uitspraak maar ben nu al wat geruster na jullie reacties. 

@MommyB: Bedankt om dit te delen, dit heeft me toch wel gerustgesteld dat het niet altijd slecht hoeft af te lopen bij het krijgen van de griep!

@Tulipaa: Ooh leuk hihi! Ik ben ook heel moe, gelukkig deze week een weekje thuis maar benieuwd hoe het volgende week zal gaan als ik terug moet werken.. Ik ben enkel misselijk wanneer ik honger krijgt, als ik dan iets eet is het over. Dit is ook pas sinds een paar dagen.
Zo spannend woensdag! Wou dat ik ook al een tweede keer kon gaan maar moet helaas wachten tot 30 november.

Verder nog heel veel sterkte aan de meiden met een slechte echo. Wat een verschrikkelijk nieuws :(.

Sterkte aan de meiden met een slechte echo!!
Ik ben nu 9+1 en heb het afgelopen week op werk verteld. Er werd gelukkig heel leuk en positief gereageerd. 
Ik heb deze week niet heel gezond gegeten.. oeps... merk wel dat ik na het eten een super opgezette, dikke buik heb. Ook zitten sommige broeken niet meer lekker. Heb af en toe wat buikpijn en rugpijn, beetje zeurderig. Herkennen jullie dat? Darmen werken ook een stuk langzamer.. voel me echt dik haha.
Verder nemen de symptomen bij mij wat af. Minder zere borsten. Niet meer zo misselijk als ik 1,5u niet eet... word daar wel een beetje zenuwachtig van..

Dames, wat zouden jullie doen? Ik heb volgende week woensdag een sollicitatiegesprek en ben nu 6w+4d. Zal ik het meteen al aangeven of nog even wachten? Uiteraard mag je niet afgewezen  worden door zwangerschap maar dan vinden ze wel weer een andere smoes.. 

Heel veel sterkte voor de meiden met een miskraam.. Ik leef met jullie mee!

@ basilicum wat fijn dat ze zo positief reageerden op je werk! Mag ik vragen waarom je er voor hebt gekozen ze nu al in te lichten? Ik zou nl het liefst wachten tot 12 wkn maar ben zo misselijk dat ik t niet kan verbergen.. daarom overweeg ik ze in de week van 12 nov in te lichten na 1e echo. Dan ben ik denk k 8.5 week.. heb jij familie enz ook al ingelicht?
Ik herken die buikpijn wel vooral s avonds heb ik dat met soms wat steken. Lage rugpijn af en toe. Verder ben ik vooral misselijk..
@ sparkling sky ik zou t niet gelijk 1e gesprek zeggen. Je weet immers nog niet of ze voor jou kiezen en of je de baan zelf wel wilt. Zou t wel vertellen bij een arbeidsvoorwaardengesprek mocht t zover komen.

Terug
Bovenaan