SanneJansen, wat verdrietig. Sterkte!
Euqinimod, bedankt voor de tip over het zwangerschapsdagboek.
Joorst, wat erg voor je. Sterkte!
Sabien, wat fijn dat alles goed was. Geniet ervan. Ik begin steeds misselijker te worden en heb redelijk vaak hoofdpijn, maar dan weet ik in ieder geval dat er wat gebeurd in mijn lichaam ?
DivingWoman, goed nieuws, wat fijn.
BloempjeBlopempje, wat fijn dat de echo goed was. Ik wist dat je zo vroeg al een pretecho kon laten maken.
Mamagubedu en SpeephB, welkom hier.
MommyLouise, hier hetzelfde dilemma over wanneer vertellen. Na de eerste echo rond de 8 weken bij de verloskundige of nog wachten tot na de termijnecho. Ik heb flinke borsten nu en begin al een buikje te krijgen (vandaag 6 weken) dus ben benieuwd hoelang ik het nog verborgen kan houden, ook met mijn misselijkheid en hoofdpijn.
Basilicum, wat fijn dat ze op je werk positief gereageerd hebben. Ik zie er straks wel tegenop om het te vertellen. Ik werk sinds september op deze afdeling (heb wel een vast contract, want intern geswitcht) en ik vermoed dat ze er minder blij mee zullen zijn. Maar goed, misschien valt het mee.
SparklingSky, ik zou het niet meteen vertellen. Pas tijdens een arbeidsvoorwaardengesprek.
Ik heb net online grotere maat bh's besteld (verschillende maten en merken zodat ik kan passen en retour sturen wat niet past, helaas geen koopzondag hier), want mijn huidige bh's zitten echt niet meer prettig. Ook heb ik 2 zwangerschapsbroeken besteld, omdat enkele broeken al niet meer zo lekker zitten.