Uitgerekend juni 2019

Judgement day, vandaag om 14:00 eindelijk de eerste echo bij de gynaecoloog.
Heb de hele nacht niet geslapen en knijp hem enorm, gelukkig nog wel een beetje afleiding aangezien ik gewoon half dagje ga werken enzo. Maar ojee ojee, laat deze dag snel gaan please..

Hallo allemaal, 
lees al een tijdje mee maar nog niks geplaatst. Volgens mijn eigen berekening 20juni uitgerekend dus nu 7,4 weken.. over 2(!!) weken pas een eerste echo. Geen idee waarom dan pas als ik zie dat jullie allemaal bijna al zijn geweest ? sterkte voor degene met een slechte echo. Zelf er ook zo bang voor! En gefeliciteerd voor diegene met een goeie echo!  Pff even volhouden nog voor mij maar na een jaar kunnen deze 2 weken ook nog wel!

Sutjegirl, spannend hoor! Ik zal met je mee duimen ? hopelijk is de tijd zo om!
Lizzyluc, gefeliciteerd! Wanneer de eerste echo is verschilt volgens mij heel erg per verloskundigenpraktijk, de ene doet de eerste echo pas rond 10 weken en de andere doet hem al eerder.. Ik heb vrijdag de eerste echo en ben dan 7+3. En daarna heb ik de termijnecho met 10 weken. 

Beautygirl, ook spannend voor jou! Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, hopelijk gaat de tijd dan wat sneller! 
Ik ben benieuwd naar de echo's vandaag dames! ?

Hi! Wat leuk om hier mee te lezen. Ik ben uitgerekend 20 juni 2019 van eerste kindje en heb mijn termijnecho over 3 weken. Ik dacht eigenlijk dat dit normaal was...klein vraagje; kiezen jullie allemaal voor een vroege echo? 
Succes vandaag!! 

Hi! Wat leuk om hier mee te lezen. Ik ben uitgerekend 20 juni 2019 van eerste kindje en heb mijn termijnecho over 3 weken. Ik dacht eigenlijk dat dit normaal was...klein vraagje; kiezen jullie allemaal voor een vroege echo? 
Succes vandaag!! 

Terug
Bovenaan