Uitgerekend juni 2019

Ik heb weer even mezelf bij gelezen. 
Sterkte voor iedereen met slecht nieuws. Maar ook gefeliciteerd voor iedereen met positief nieuws. Sommigen hebben zelfs al een echo gehad lees ik. 
Na Mn helder rode bloedverlies wat gelukkig inmiddels is gestopt mag ik morgen om 14.15 voor een echo. Gelukkig heb ik geen buikpijn gehad en ook geen stolsels verloren, alleen wel veel bloed en dat baart me zorgen. Mn zwangerschaps testen blijven heel licht (maar dat waren zo ook aldoor al) clearblue roept inmiddels niet zwanger waar ik me ook weer zorgen om maak. Wel heb ik last van vermoeidheid en hoofdpijn. Tegen de avond ben ik opgeblazen en ben toch 1,5 kilo aangekomen wat ik vreemd vind, mijn gevoel zegt dat het al weg is, maar de twijfel blijft. Spannend want morgen weten we het zeker. Ben zo klaar met de onzekerheid. Nee is ook prima denk ik dan want gelukkig is het nog vroeg. Maar wat zou het leuk zijn als het goed nieuws was 

[quote quote=10129434]Hi! Wat leuk om hier mee te lezen. Ik ben uitgerekend 20 juni 2019 van eerste kindje en heb mijn termijnecho over 3 weken. Ik dacht eigenlijk dat dit normaal was…klein vraagje; kiezen jullie allemaal voor een vroege echo? Succes vandaag!![/quote]
Hey gebruiker, 
mijn echo is vandaag rond de 8 weken zwnager. Dit doet mijn verloskundige praktijk automatisch. Dus ik heb er niet specifiek voor gekozenz

Hallo iedereen!
ik ben toch wel zo ontiegelijk misselijk, ik geef niet heel veel over, maar ik heb de hele dag door het gevoel dat ik dat wel op ieder moment kan gaan doen. Hieeft iemand hier tips voor? 
Ook ben ik echt onzettende emotioneel. Ik huil echt om alles. Nou was ik altijd al een jankerd, maar dat is nu vertienvouidigd. Vanmorgen moest ik dus al huilen om het feit dat ik mijn sokken niet kon vinden. 
Wetende dat ik nu nog maar 8 weken zwanger ben, begin ik hem redelijk te knijpen voor de rest van mijn zwangerschap. :') 

Gembercapsules doen het wel redelijk. Kan er iig iets mee eten. Heb bij etos gekocht. Sterkte. Hier volgende week maandag echo met 8'1 . Enorm spannend. Besef is er nog altijd niet.

Hallo iedereen,
Ik sluit me ook aan bij deze groep (ben nieuw)
dit is me 8ste zwangerschap waarvan ik 1 dochtertje heb van 4j ;) 
Maar heb 5 testen gedaan en hcg waarden gecontroleerd en mag dus 
effe al stillekes blij zijn.woensdag heb ik me eerste echo en ben er vrij nerveus voor...Hopelijk zien we nu eht vruchzakje met ons kleintje er wel in en een kloppend hartje.Vandaag nog hcg waarden laten controleren deze avond weet ik de uitslag ofdie goed zit of niet 

wilde zelf een vraag stellen maar weet niet hoe ik een topic open doe?
Had graag geweten welke hcg waarden jullie allemaal hadden op 31 oktober had ik een hcg waarde van 2584 is deze goed of normaal?mijn laatstemestruatie was 19september.Vanavond weet ikhoeveel deze nu zou staan.na een week wachten.Ik weet echt ni hoeveel weken ik zou zijn.Wie kent er meer van? thx 

[quote quote=10129542]wilde zelf een vraag stellen maar weet niet hoe ik een topic open doe? Had graag geweten welke hcg waarden jullie allemaal hadden op 31 oktober had ik een hcg waarde van 2584 is deze goed of normaal?mijn laatstemestruatie was 19september.Vanavond weet ikhoeveel deze nu zou staan.na een week wachten.Ik weet echt ni hoeveel weken ik zou zijn.Wie kent er meer van? thx[/quote]
Hoi Wondertjeuh,
Die hcg waarde zou passen bij 5 of 6 weken zwanger. Zie onderstaande link.
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/hcg-zwangerschapshormoon/
Als de eerste dag van jouw laatste menstruatie op 19 september was, dan zat je op 31 oktober op 6 weken. (Uitgaande van een cyclus van 28 dagen. 
Die Hcg waarde lijkt me dan ook helemaal prima!
Groetjes BB

Terug
Bovenaan