Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En alles was godzijdank goed. Wat een ontlading zeg. Heb wel wat traantjes gelaten. Datum is wel twee dagen uitgesteld, 23 juni 2019.. nu dus 7w+1d.
Ben tevens overgedragen naar de verloskundige en hoef me niet meer te melden bij de gynaecoloog in hey ziekenhuis.
[quote quote=10129577]Vanmiddag echo gehad…… En alles was godzijdank goed. Wat een ontlading zeg. Heb wel wat traantjes gelaten. Datum is wel twee dagen uitgesteld, 23 juni 2019.. nu dus 7w+1d. Ben tevens overgedragen naar de verloskundige en hoef me niet meer te melden bij de gynaecoloog in hey ziekenhuis. Ben zo blij…[/quote]
Ohhh wat fijn voor je! 23 juni is ook mijn dag? hoe groot was jouw wondertje?
Had je een inwendige of een uitwendige echo?
Gefeliciteerd dames! Ik kan ook haast niet wachten op de eerste echo.. Echter heb ik vriendlief de VK terug laten bellen en die heeft mooi een afspraak op 29 november gemaakt :') Terwijl ik week 47 al mag.
Hier ook de eerste echo gehad, met een mooi kloppend hartje! Ik ben helemaal verliefd op onze kleine bosbes!
Het kindjeis 1,5 centimeter en ben 7 weken en 6 dagen zoals ik had berekend.
Over 3 weken mogen we weer kijken naar de kleine bosbes. Woensdag de intake!
Hai dames , ten eerste van harte gefeliciteerd met de zwangerschap . Ikzelf ben nu 7 weken zwanger en uitferekend eind Juni . Ik heb heel erg last van de hormonen . En ook last van me darmen en erg misselijk . Nu heb ik volgende week woensdag mijn eerste vitaliteit echo zooooo spannend allemaal . Ik vind het erg moeilijk om het een beetje los te laten al die spanning en het gewoon over me heen te laten komen . Hoop zo alles goed gaat .