Uitgerekend juni 2019

Proficiat iedereen,
Hier hcg waarden gehad en waren in een week van 2500 naar 16.000 gegaan dus ik hoop dat deze zwangerschap dus ook eens mag goedlopen.zelf ben ik nu heel verkouden en een kopvalling en echt mottig maar dokter zegt dat dat doorme zwangerschap kan komen dusja is effe doorbijten.Morgen me eerste echo ben echt nerveus pfff xxx

Gefeliciteerd allemaal!
Ik mag donderdag voor de 2e echo! ik had met 6 weken al de eerste gehad vanwege klachten. Toen al hartje mogen bewonderen dus kijk super erg uit naar donderdag!!!
Bij mij nemen de misselijkheid & vermoeidheid alleen maar toe.. (goed teken uiteraard maar heel vervelend haha) Ik sta op en wil alweer slapen. tegenwoordig neem ik gelijk een maiswafel (AH) als ik opsta tegen de misselijkheid en daarna citroensap. Helpt me heel goed!

@MommyB Die maiswafels helpen bij mij ook! Ben nog steeds misselijk, maar lang niet zo heftig als voorheen. 
Ik ben beniwud hoe alle echo's zijn gegaan bij iedereen :)

[quote quote=10129864]Net de verloskundige gebeld. 22/11 intake en eerste echo bij de verloskundige. En 6/12 termijnecho![/quote]
hoeveel weken ben jij nu? is wel erg lang.. zal wel gewoon normaal zijn bij jouw VK maar is super irritant voor jou zelf.

Hallo meiden 
Ik ben ook helemaal blij want ik heb vandaag weer mogen kijken naar ons kleintje alles was goed en het bewoog zelfs al veel met zijn armpjes en beentjes! Ik was heel erg ongerust want ik had dit weekend een beetje bruinverlies en mijn symptomen zijn sinds een week ook minder erg. (in mijn gedachten was dit heel erg) gelukkig is alles dus heel erg goed en bruinverlies is inmiddels ook gestopt. Ik ben nu precies 9 weken! 

@mommyb, ik zit nu in mn achtste week (7+2) maar heb gisteren bij de gynaecoloog op ziekenhuis mn eerste echo gehad. Die heeft de echo goedgekeurd en ik mocht weer verder behandeld worden door de verloskundige in vervolg. Vandaar :) 

Terug
Bovenaan