Uitgerekend juni 2019

Hoi meiden!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! ik ga mij voorzichtig ook bij jullie aansluiten. Nadat mij verteld is dat zwanger worden zonder medicatie niet zou lukken (en een prachtige zoon te hebben gekregen na gebruik medicatie) lijkt het erop dat het toch wel kan! En dat zat nog niet helemaal in de planning, oeps.. 
Morgen ga ik contact opnemen met de huisarts omdat we tijdens de bevruchting in een zika gebied op vakantie waren... en er zijn nog zoveel meer dingen waar ik vragen over heb nu ik onverwacht zwanger ben. 
Hoe gaat het met jullie? 

Had vandaag de echo. Uitwendig daar begon het mee. Ze dacht een lege holte te zien maar omdat beter te kunnen zien moest ze inwendig. Daarop was niks te zien en zelfs de lege holte niet meer. Ze kan me geen zekerheid geven nu. Of het is weg of het is nog te vroeg. Over 2 week weer terug komen. Volgens mijn eigen berekening moet ik op week 7 zitten dus te vroeg lijkt me sterk. Ik denk en heb het gevoel dat het weg is. We zullen het zien over 2 week

Ik heb gisteravond een goede eerste echo gehad. Heel blij mee, maar tegelijk nog steeds erg onzeker en spannend. Vorige keer ging het 1 week na de 1e echo mis, dus goeie echo nu is nog maar beperkte geruststelling. Wel weer op een usb stick foto's en filmpje mee gekregen, super leuk om dat thuis nog te kunnen bekijken. 29 november de termijnecho gepland, dus het wachten gaat weer beginnen...
@Beestjesfan: wat verdrietig voor je dat ze niets konden zien! Sterkte! 

Ik ben nu 9+5 heb al een paar dagen vrijwel geen symptomen meer.. daar word ik wel nerveus van. Zijn er meiden die dat herkennen?
volgende week woensdag de tweede echo 

Wij zijn net weer thuis van de tweede echo en alles was goed. Wat een opluchting pfff. Ik maak me er elke keer toch weer zorgen over hoor. Ik ben nu op 8+4 geschat en dat scheelt maar 1 dag met mijn eigen berekening. Over drie weken termijnecho en bloed prikken voor de NIPT.
Beestjesfan, wat een verdrietig nieuws!!
Basilicum, ik heb totaal geen last gehad van misselijkheid, maar de pijn in mijn borsten begint nu ook af te nemen. Vorige week was ik erg moe, maar dat gaat deze week ook stukken beter. Ik maakte me ook echt wel druk af en toe omdat ik er zo weinig van merk dat ik zwanger ben. De verloskundige zei dat kwaaltjes eigenlijk niets zeggen. Het kan best zo zijn dat iemand super misselijk is terwijl het vruchtje al gestopt is met groeien, maar andersom kan dus ook. Volgens mij nemen bij veel vrouwen de ergste kwaaltjes vanaf negen weken al wel wat af hoor.

hallo allemaal!
Ik sluit me ook graag aan! Ben nu ongeveer 7 weken en 2dagen zwanger en afgelopen zaterdag een vroege echo gehad. Gelukkig zag dat er allemaal goed uit? Ben wel nog erg onzeker omdat ik bij mijn eerste zwanger schap een missed abortion had. Kan bijna niet voorstellen dat het dit keer goed gaat. Maar probeer wel positief te blijven en alles te relativeren! 

@Basilicum ik herken het hoor ik heb sinds deze week ook dat de klachten weg zijn. ik was eerst zo misselijk en overgeven maar nu ben ik weer de oud en vreet ik mij vol hahaa. helemaal blij maar ook onzeker evengoed.
Ik ben nu 10 weken en 4 dagen. Dinsdag heb ik de termijnecho dus spannend.

@basilicum 
Ik begrijp je ongerustheid. Ik ben nu 9+1 en heb al iets meer als een week minder symptomen: niet meer misselijk, borsten minder pijnlijk en minder moe. Ook had ik een klein beetje bruinverlies van het weekend voor 2 dagen. Ik dacht ook gelijk dat het mis was maar heb gisteren een hele goede echo gehad! Het zegt dus niet zo veel... Ik probeer er nu gewoon van te genieten dat ik me beter voel :) 

Terug
Bovenaan