Uitgerekend juni 2019

Hallo dames, ook ik heb al 2 dagen geen symptomen. Ben nu als het goed is 8+1 weken zwanger. 

Ik was al niet zo misselijk en nu is dat kleine beetje ook weg.. Borsten zijn helemaal niet meer gevoelig, alleen mijn tepels als ik heel hard knijp :( . 6+6 hebben we een goede echo gehad met een kloppend hartje. Omdat ik de vorige keer een MA met 9 weken heb gehad en hier pas met de termijnecho achter zijn gekomen, vind ik het ontzettend spannend. Ik heb volgende week donderdag weer een controle echo, maar dat duurt nog zoooooo lang!

Hey,
Hier zit ik in een raadsel :'( 
Vandaag echo gehad volgens me eigen berekeing zou ik 7weken en 1dag zijn maar ze denken dat ik maar 6weken ben.ze zagen een vruchtzakje maar zagen geen vruchtje.Was een assistente die pas begonnen is en in opleiding is van 1 augustus ik weet dus niks he :'( kan er nog kans in zitten dat er een vruchtje in zit ben zooo bang :'( heb dan 1 vraag gesteld en ze kon er niet op antwoorden alle ja zij is gyny in opleiding he ik vroeg ofme hcg waarden omhoog gaan als het een windei is en zij zij ah ik weet dat niet das toch iets serieus raar???kAN ER IEMAND HELPEN BEN ECHT BANG ISMIJN 8 STE ZWANGERSCHAP EN HEB MAAR 1 KINDJE DAARVAN :'( iemand ervaringen aubbbb ?

Ik ben nu 8+1 week zwanger en gister onze 2de echo gehad..Alles was goed met onze kleine spruit. Wij zijn nu ook ontslagen uit het ziekenhuis en mogen door na de verloskundige. Daar maandag mijn eerste afspraak en mag ik weer kijken naar het wondertje!! 

Gefeliciteerd voor degene met weer goeie echo's ! Heb alleen maar meer zin in die van mij en moet nog wachten tot de 19de! ?? misschien een domme vraag maar kan iemand me helpen zelf een berekening te maken? Heb altijd onregelmatige cyclus gehad laatste maanden rond de 33-40. Eerste dag van de laatste cyclus was 13 september. Denk een eisprong te hebben gehad rond 6 oktober. Tel ik ni echt vanaf 13 september? Dus zou ik nu 8weken zijn of tel je iets later omdat mijn eisprong later was bij een onregelmatige cyclus? Sorry voor dit lange verhaal Haha 

[quote quote=10130533]Termijn echo was zo bijzonder. We zagen de neus en alles al. En het rekte zich uit. Te schattig. We zijn nu uit de gevarenzone en gaan lekker genieten.[/quote]
Aah! Nu ik dit las kan ik ook niet wachten tot 26 november.

Ik moet nog een week wachten tot de eerste echo. De meeste hebben die met 8 weken al gehad. Wij hebben bewust gewacht tot de eerste termijnecho. Maar dat betekent wel dat heel veel van jullie je kleine al gezien hebben. Het wachten duurt zo lang. En ik lijkt me met de week verder steeds beroerder te voelen. Ik heb smorgens gewoon geen energie. Ik kan met moeite m'n bed uitkomen om te gaan plassen. Heb ik ook een kleine meid die eruit wilt. Dan keuvelen nog eventjes in bed voordat we eruit gaan. Maar echt bah. Ik ben blij dat ik smorgens niet hoef te werken, wat moet het voor jullie die dat voor jullie die dat wel moeten zwaar zijn zeg. (Ik begin pas met werken in de middag) gelukkig lijkt mn energie level smiddags al beter te worden. Sorry voor mijn geklaag, maar vandaag echt een beetje een slechte dag. Maar ik denk dat jullie het wel herkennen, die goede en slechte dagen. 
Kortom, nog een week geduld. 

[quote quote=10130533]Termijn echo was zo bijzonder. We zagen de neus en alles al. En het rekte zich uit. Te schattig. We zijn nu uit de gevarenzone en gaan lekker genieten.[/quote]
Wat geweldig mooi zeg! En nu inderdaad genieten van alles wat er komen gaat! 

Terug
Bovenaan