Uitgerekend juni 2019

Euqinimod super fijn! Lijkt me een heerlijk gevoel om uit de gevarenzone te zijn. Gaan jullie het nu ook aan iedereen vertellen? 
G-G geeft niks hoor. Ik versta je in goede en slechte dagen. Op sommige dagen gaat echt alles van een leien dakje en andere dagen heel erg vermoeid (misselijke is er bij mij nu gelukkig wel wat af). 
Ik heb het geluk dat ik zelfstandige ben en mijn man ook. Ik slaap sochtends meestal tot 10u en ga dan vanuit bed aan het werk. Ik heb ook heel veel respect voor de meiden die iedere ochtend vroeg uit bed moeten om te werken ook al gaat het niet goed.
Over 2 weken exact de termijnecho, vind het best spannend ondanks al 2 eerdere goede echo's.
Hoe denken jullie over pretecho's tussen de medische echo's? Voor mij is het fijn om m'n kindje te zien groeien en geeft denk ik ook wel rust. Tussen de termijnecho en de 20 weken echo zit zo'n lange periode... 

Ook ik mag mij melden!!?.
Op 20 oktober heb ik positief getest. 20 november heb ik de eerste afspraak en echo bij de gynaecoloog.  Op dit moment ben ik nu 7w2d. 
Spannend!!!!

Sjkn, welkom!
Fijn dat er weer goede berichten zijn hier!
Ik ben vandaag ook super vermoeid. Zit te knikkebollen op mijn werk. Zit ook een verkoudheidje aan te komen vrees ik.

[quote quote=10130602]Hoe denken jullie over pretecho’s tussen de medische echo’s? Voor mij is het fijn om m’n kindje te zien groeien en geeft denk ik ook wel rust. Tussen de termijnecho en de 20 weken echo zit zo’n lange periode…[/quote]

Ik denk dat ik een extra echo laat maken bij 15 à 16 weken ongeveer. Op de site bij de verloskundige las ik dat deze €27,50 is (Geslachtsbepalende echo vanaf 15 weken). De rest van de echo's vind ik namelijk redelijk prijzig, die worden ook niet vergoed. 

@Tulipa. Ook dat herken ik goed. 
Ik had het nog nauwelijks gezegd, het bovenstaande. Of mijn hele ontbijtje kwam er weer uit. Ik wilde net een eitje bakken voor mn kleine meid. Ik had met moeite een appel en mandarijntje naar binnen gekregen. Alle moeite voor niks. Zit nu aan droge crackers voor de lunch. Ik moet toch wat eten. Maar ja. Hoort erbij zeggen ze. Dus we moeten het nog even volhouden. Na de 12 weken schijnt het allemaal wel weg te gaan. Ik kan me ook niet herinneren dat het bij m'n dochter zo erg was. Misschien toch een voorbode voor een jongen dit keer. We zullen zien.
Wat denken jullie? Een jongen of meid? Ik denk zelf toch weer meid. Ik weet niet waarom. 

ik ga het verlaten hier jammer genoeg antwoord niemand op mij en weet niemand een antwoord.vin dhier helaas geen troost 
ik hoop dat jullie allemaaleen goedezwangerschap hebben 
blij te lezen dat jullie bijna allemaal zo blij zijn ;) 
grtjs 

[quote quote=10130727]ik ga het verlaten hier jammer genoeg antwoord niemand op mij en weet niemand een antwoord.vin dhier helaas geen troost ik hoop dat jullie allemaaleen goedezwangerschap hebben blij te lezen dat jullie bijna allemaal zo blij zijn grtjs[/quote]
Oh wat rot wondertjeuh, ik heb even teruggelezen. Ik zou de verloskundige even bellen en aangeven wat er is gebeurd/gezegd tijdens de echo. 
Ik kan me niet voorstellen dat hcg stijgt als er geen vruchtje meer is. Ik weet wel dat het met zo’n vroege echo moeilijk te zien is en dat veel verloskundigen er daarom voor kiezen een paar weken later pas een echo te doen. Ik heb een echo gehad met 6 weken en 6 dagen en dat was ook echt even zoeken. Vruchtje is dan nog geen eens een cm, dat zie je gauw over het hoofd. Helemaal als iemand onervaren is.
heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan