@wondertjuh ik ben een paar dagen achter en zie nu pas je roep om hulp.
Bij mijn eerste echo bleek ik ook veel minder lang zwanger als gedacht. Ik was helemaal van slag, want we hadden ovulatietesten gebruikt en ik heb een heel reglmatige cyclus dus ik was zo zeker van mijn stuk, toch zei de gyn dat ik 6 dagen minder lang zwanger was als gedacht. Een week later bij een nieuwe meting bleek het nog maar 1 dag verschil te zijn met wat ik dacht. Dat prutske is zo klein en nog zo moeilijk te zien en 1 mm maakt al een gigantisch verschil.
Ik zit zelf ook in mijn 5de zwangerschap en heb 1 zoontje. Ik versta dus wel waar je doorgaat kwa ongerustheid. Het is niet hetzelfde, maar een week geleden had ik een gigantische bloeding, moest een week wachten om te zien wat het gevolg was. ( Bij vorige zwangerschappen waren die bloedingen nefast), gisteren had ik een goede echo. Het kan dus ook goed gaan...
Nog een tipje, als je met zo een vraag zit kan je beter een nieuwe topic openen. Dan kunnen ook andere dames die al langer zwanger zijn mee inpikken en hun ervaring delen. Hier zitten enkel de dames van juni