Uitgerekend juni 2019

Vandaag onze 1e echo gehad en alles zag er goed uit. Hartje zien kloppen en een bewegend armpje. Wat een opluchting! Volgens de eerste echo zijn wij 14 juni uitgerekend, maar volgens de verloskundige kan deze datum nog veranderen. Spannend, maar zo opgelucht! 

Softie, dankjewel! Wat super fijn zeg dat je een goede echo hebt gehad!? Hoeveel weken ben je nu? En wanneer is je volgende echo??
Ik heb dinsdag trouwens het tweede sollicitatiegesprek en zit nu wel heel erg te twijfelen over het wel/niet vertellen.. Het was natuurlijk al erg pril maar nu nog meer en nog onzekerder.. Aan de ene kant denk ik dat het goed is meteen open kaart te spelen maar aan de andere kant ben ik dan bang dat ik dalijk voor 'niks' afgewezen word.. ? Ze waren erg positief dus als ik afgewezen word weet ik bijna zeker dat de zwangerschap de reden zal zijn. 

Ik ben achter mijn zwangerschap gekomen na mijn 1e week bij mijn nieuwe baan! Ik zou niets zeggen, je bent het ook niet verplicht + iedereen snapt (achteraf) dat dit een super moeilijke tijd voor je is. Ik herken de dubbele spanning wel degelijk! Ik ga het ze deze week vertellen.
Ik ben nu 9 weken zwanger volgens de echo en volgens mijn berekening was dit morgen, dus dat zit aardig gelijk. 26 november hebben wij de 2e echo. 
Hopelijk krijg je 2 keer een positieve uitslag!! Heel veel sterkte en succes de komendekomende periode. 

Softie dankjewel ik ga er inderdaad ook nog even mee wachten, sowieso tot de volgende echo.
Amberle ja klopt! Het is inderdaad een tweeling,  maar omdat ze verder helemaal niets kon zien moeten we gewoon afwachten of het goed is gegaan of niet. En ja inderdaad, echt jammer dat ze niet zeggen "kom volgende week maar.."

@ sparkling sky jeetje wat rot zeg die onzekerheid en dan wetende dat de onzekerheid nog een paar weken zal duren.. ik ga echt duimen voor een goede volgende echo en hoop dat je wat afleiding kan vinden de komende tijd!! In dit geval zou ik er zelf nog niets over vertellen in je sollicitatiegesprek maar je moet doen wat voor jou t beste voelt!!

@ Softie wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Wij ook gisteren. Ben nu 8 weken. Een geruststelling maar tegelijkertijd ook weer spannend tot termijnecho met de verhalen die je hier soms leest..

Mommylouise dankjewel! Ja ik baal er echt van, vooral omdat je met 7 weken (zoals ik eerst had gedacht) al een hartje had verwacht, dan is dit echt een tegenvaller. Je gaat erheen na 3 weken wachten met de hoop zekerheid te krijgen, en dan weet je nu nog niks en moet je nog 2 weken wachten, dat is wel echt waar ik het meest van baal eerlijk gezegd. 
Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk afleiding te zoeken, beetje creatief bezig zijn enzo, maar werkloos thuis zitten is in dit geval ook niet zo fijn want ik kan m'n gedachten maar moeilijk verzetten.. Hopelijk krijg ik de baan, dan heb ik iig alle ochtenden en een deel van de middag goede afleiding! 

Terug
Bovenaan