Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10131779]Dag dames, Hebben jullie al nagedacht over wel/geen NIPT? En zo ja, dan met of zonder nevenbevindingen? Ik wil het zeker doen, maar twijfel nog over of ik met of zonder de nevenbevindingen wil doen. Wat zijn jullie overwegingen om voor het een of het ander te kiezen?[/quote]
Wij doen geen nipt of iets dat daarop lijkt 

Ook hier gaan we voor de Nipt! ook zonder nevenbevindingen :)

Hier ook weer een kleine update, inmiddels acht weken en heb t idee dat de kwaaltjes alleen maar ergen worden. Waar ik tot 2 weken geleden 'enkel' een misselijk gevoel had, ben ik nu gemiddeld toch wel een paar uur op de dag met de WC aan het knuffelen. 
Ik vind het erg moeilijk om een goed eetpatroon aan te houden omdat ik toch alles er weer uit gooi. Hebben jullie hier tips voor? 

[quote quote=10131831]Ik vind het erg moeilijk om een goed eetpatroon aan te houden omdat ik toch alles er weer uit gooi. Hebben jullie hier tips voor?[/quote]
Ik kreeg mee als tip om niet 6x pd te eten op gezette tijden, maar de hele dag door hele kleine porties. 
Eet je sochtends 1 boterham, maar is dat teveel, eet dan zoveel je opkunt en later (zodra je weer trek krijgt) de rest. Zo ga je niet tegen je zin eten met het gevolg dat het er weer uitkomt. Bij mij helpt het. Over mijn ontbijt (1 boterham) doe ik de ene dag een kwartier en andere dag 1,5uur.
Liever meermaals per dag eten met voor jou de juiste porties dan bv 6x pd grotere porties. Wellicht heb je hier iets aan, sterkte en succes! 

Hier even een tip voor leuke voorpret... Ik heb natuurlijk al de box van Ouders van Nu en de Blije doos aangevraagd, maar gisteren hoorde ik van vriendinnen dat ook de babydump en het kruidvat leuke pakketjes leveren wanneer je zwanger bent met spulletjes voor de baby. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;-)

[quote quote=10131407]
Gloeiende gloeiende, daar zat ik vanmorgen bij de hap..
Migraine aura, ik ben er niet bekend mee dus dacht dat ik gek werd. En die helse pijn nadien.

Blijkt een hormonaal dingetje te zijn, pfff..

Jullie ervaringen mee?
[/quote]
Ik voel je volkomen! Mijn eerste migraine aanval was net na de geboorte van mijn zoontje. Man oh man wat had ik hiervoor migraine onderschat!!!!! Ik heb nog liever die akelige weeen dan zon aanval! Ik krijg daar medicatie voor die ik helaas tijdens mijn zwangerschap niet mag gebruiken. Ik heb vorige week weer een aanval gekregen en dan moet ik naar hap en daar krijg ik een morfine spuit. (Dat mag t/m 2e trimester) 
misschien dat je een verwijzing voor de neuroloog kan krijgen? Want die zoekt het beter uit dan een huisarts.
succes! 

hallo,
Vandaag nog eens een echo gehad en moet opschuiven naar juli 2019
nu hebben we wel het hartje gezien na een hele week stress gehad te hebben hebben ze het vruchtje en het hartje gezien maar been een week minder lang zwanger bevallingsdatum voor 6juli 

Groetjes

[quote quote=10132216]hallo, Vandaag nog eens een echo gehad en moet opschuiven naar juli 2019 nu hebben we wel het hartje gezien na een hele week stress gehad te hebben hebben ze het vruchtje en het hartje gezien maar been een week minder lang zwanger bevallingsdatum voor 6juli Groetjes[/quote]
Wat fijn zeg dat je een kloppend hartje hebt mogen zien! Vooral na de spanning van afgelopen week, wat moet dat een opluchting zijn geweest! Ik snap hoe je je hebt gevoeld, ik moet nu ook nog tot volgende week vrijdag afwachten ?

Ik heb zojuist bruinige afscheiding gehad en de hele ochtend al een beetje last van mijn buik.. Ben er zo bang voor ? als het zo blijft bel ik vandaag even de verloskundige voor advies. Hopelijk mag ik dan alsnog eerder. 

Terug
Bovenaan