Uitgerekend juni 2019

@ sparklingsky sterkte!
Ik heb in juni ook 1 malig 4 tabletten genomen. Om 13u30 opgestoken en tegen 19u was het voorbij. Ik ben wel stevig gaan wandelen rond 16u, de gynaecoloog had dat aangeraden tegen de pijn en zou het proces ook versnellen.
Je moet je wel voorbereiden op een stevige pijn! Ik had 2x daphalghan van 1 g en nog een ibuprofen 600 erbij en dacht nog dat ik het niet ging kunnen volhouden. Eenmaal eruit is de pijn wel ineens voorbij.
Ik hoop dat je nadien kan afsluiten, maar neem je tijd en zoek mss iemand in je omgeving die het ook heeft meegemaakt. Uit ervaring weet ik dat enkel iemand die het zelf heeft meegemaakt ten volle je pijn en verdriet begrijpt. Dikke kus en sterkte!!

Wat vervelend om te horen en wat knap tegelijk hoe je ermee omgaat. Neem de tijd om het samen een plekje te geven. Ik leef met jullie mee! Veel sterkte in het vervolg traject. 

[quote quote=10136244]Helaas.. het is niet goed. Vruchtjes zijn niet gegroeid. Maandag naar de gynaecoloog voor medicatie om het op te wekken.. Het kwam voor ons niet als een schok, we hadden het beiden al verwacht en hebben er al veel om gehuild. Het is nu tijd om deze zwangerschap af te sluiten en uit te kijken naar de volgende poging.. Vraag me wel af of iemand ervaring heeft met die medicijnen? Hoe snel kwam het op gang, en kon je nog gewoon werken?[/quote]
Oh nee! Dit willen we niet horen. Heel veel sterkte en neem je rust zolang het nodig is. 

Dikke knuffel

Hallo allemaal! Ik ben nomade, 37 jaar en na een lang ziekenhuistraject nu 9 weken en 1 dag zwanger! Op mijn 33ste wilden mijn vriend en ik proberen om zwanger te raken! Maar uiteindelijk bleek dit niet vanzelf te gaan! Nu na 6 iui pogingen was het raak met 2 vruchtjes, maar in de eerste weken is er 1 vruchtje afgestoten! Dat heb ik gelukkig niet gemerkt maar dit was wel op de echo te zien! We zijn dolgelukkig met onze lang gewachte zwangerschap maar schreeuwen het niet van de daken, we willen na 6 december afwachten, de 2e echo! Alleen onze ouders zijn op de hoogte! We zijn gewoon nog heel voorzichtig, misschien omdat we al zo'n lang voortraject hebben gehad! Ik hoop hier jullie verhalen te volgen en hoop af en toe vragen te kunnen stellen! Tot snel groetjes Nomade

Welkom Nomade, wat gaaf dat het nu gelukt is! Ik ben ook 37 en ook met behulp van IUI zwanger geraakt, bij ons was het gelukkig de vierde poging al raak. Wat een spanning hè al die keren naar het ziekenhis en super onwerkelijk toen het eindelijk zo ver was, vond ik. Ik was inderdaad ook heel voorzichtig en nog steeds wel eigenlijk. Ik ben nu 11 + 3 en heb al twee goede echo's gehad, maar blijf bij vlagen heel onzeker. Morgen hebben we de termijnecho en als die goed is, ga ik ook meteen bloed prikken voor de nipt. Ik voel me verder prima dus hoop maar dat dat een goed teken is. De verloskundige zei ook dat het vertrouwen moet groeien met elke echo en dat is ook echt wel zo.

Dankjewel lieve dames! Ook allemaal heel erg bedankt voor de reacties zodat ik weet wat ik misschien zou kunnen verwachten. 
Ik hoop echt dat jullie een super leuke zwangerschap mogen hebben zonder complicaties en ik hoop dat ik me binnenkort weer mag aansluiten op dit forum!
Ik heb afgelopen weekend nog bloedverlies gehad met enkele stolsels, mocht vandaag eerst nog even langs bij de vk. Het zat er nog steeds en heb nu ook foto's mee mogen nemen. 
Dus om 15:10 naar de gyn geweest, en ongeveer een half uur geleden de tabletten ingebracht. Hopelijk mag deze rot periode nu snel voorbij zijn, en hoef ik niet gecurreteerd te worden. Volgende week moet ik weer terug op controle om te kijken of alles weg is.

@sparklingsky, ik zie dat ik nog niet gereageerd heb maar wat een ongelooflijk triest bericht dat het misgegaan is :( verdorie zeg. 

Met tabletten heb ik geen ervaring, ik heb bij mijn miskraam in juli bewust gekozen voor curretage omdat we drie dagen later op vakantie gingen naar egypte en ik er "zo snel mogelijk van af wou". 

Heb destijds veel verschillende verhalen gelezen over de tabletten, denk dat een ieder dat op haar eigen manier ervaart..
Heel veel sterkte meid en hopelijk kan je over enkele maanden wel weer aansluiten bij een forum 

Liefs

Gefeliciteerd! Hier eind juni uitgerekend van tweede kindje. Veel spannender als de eerste eerlijk gezegd en goed beroerd geweest. Vandaag een energieke dag, dus hopelijk nu meer genieten ❤️

Terug
Bovenaan